Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

45 felett is karcsú maradhat! Eláruljuk a titkot!

Diéta & Táplálkozás

45 felett is karcsú maradhat! Eláruljuk a titkot!

Az idõ múlásával és a változókor derekán a nõk hajlamosabbakkevésbé odafigyelni magukra, és elfogadni, hogy az õ alakjuk már nem fontos,nem számít, hogyan néznek ki. Ez hatalmas tévedés, hiszen egy nõ 45 felett islehet csinos és karcsú, 45 felett is megõrizheti fiatalos vonalait, a kor nemlehet semminek az akadálya, nem lehet ürügy az egészségtelen életre.

Egyszerûenannyit kell tennünk, hogy megőrizve régi szokásainkat odafigyelünk magunkra,tudatosan táplálkozunk, és eleget mozgunk.

Az igaz, hogy a test a korral változik, és lelassul azsírégetés folyamata, sõt mi több a máj és az izom szövetei elzsírosodhatnak,de ezt meg lehet akadályozni. El kell fogadnunk azt a tényt, hogy az idő múlásával a szervezetünknek egyre kevesebb energia is elegendő a mûködéshez,vagyis kevesebbet kell ennünk.

A lassuló testi folyamatok, így a lassulóemésztés miatt azt is be kell látnunk, hogy nagy figyelmet kell arrafordítanunk, hogy a helytelen táplálkozással ne növeljük még tovább az anyagcsere lassulását, ne terheljük le az emésztési rendszerünket.

Nem is kellmást tennünk a karcsú alakért, csak elfogadni, hogy a testünk bizony változik,és változnak az igényei is, amihez alkalmazkodnunk kell, és tudatosak kelllennünk.

Tisztázzuk konkrétumok szintjén is, hogy mit kell megtennünkaz alakunk megõrzése érdekében. Együnk kevesebbet, ha ezt számszerûsíteniakarjuk, akkor körülbelül 30%-kal csökkentsük a bevitt kalóriamennyiséget.

Együnk minõségi ételeket, táplálkozzunk rostban gazdag fogásokkal. Mérsékeltenfogyasszunk zsírban sült ételeket (rántott ételek, sült krumpli) és zsírokat(olaj, margarin, vaj). Mozogjunk, maradjunk aktívak.

Mindezt nem csak azértszükséges megtennünk, hogy megõrizzük fiatalos alakunkat, hanem azért is, hogyminél tovább egészségesek maradjunk, és sokáig élvezhessük a mindennapokat aváltozókoron túl is.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel