Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

A 13 napos diéta mintaétrendje

Diéta & Táplálkozás

A 13 napos diéta mintaétrendje

Erõt próbáló és kitartást kívánó,ám annál hatékonyabb diétás programra vállalkozik, aki a 13 napos diéta mellettteszi le a voksát. A 13 napos fogyókúrás programmal akár 8 kilót is leadhatunkaz aktuális súlyunk függvényében – és mindezt alig két hét alatt érhetjük el.

A diéta maradandó eredményeket hozhat, hiszen a módszer sikeressége testünk anyagcsere folyamatainak teljes körû átformálásán alapszik.

Az anyagcsereváltozás következtében olvadnak rólunk a felesleges kilók, rövid idõ alatt érhetünk el fogyást, ami nem ugrik ránk vissza a diétát követõen sem, és szervezetünk megtisztul a felesleges mérgektõl is.

Számos elõnye mellett akúrát a magas vérnyomás problémákkal küzdõk is sikeresen alkalmazhatják.

Nézzük csak a 13 napos diéta milyen étkezést követel afogyni vágyóktól!

A 13 napos diéta mintaétrendje (a napok sorrendje felcserélhetõ):

1. nap

Reggeli: egy csésze feketekávé cukor nélkül (ha szükségesédesítõszerrel)

Ebéd: két keményre fõzött tojás

Vacsora: extra-szûz olívaolajon sült marhahús szelet (250gramm)

2. nap

Reggeli: egy csésze feketekávé cukor nélkül (ha szükségesédesítõszerrel)

Ebéd: egy szelet sovány sonka sovány natúr joghurttal vagyegy szelet teljes kiõrlésû kenyérrel

Vacsora: extra-szûz olívaolajon sült marhahús szelet (250gramm)

3. nap

Reggeli: egy csésze feketekávé cukor nélkül (ha szükségesédesítõszerrel)

Ebéd: két keményre fõzött tojás egy szelet sovány sonkávalés natúr salátával

Vacsora: egy kisebb fõtt zeller paradicsommal fogyasztva,desszertnek gyümölccsel

4. nap

Reggeli: egy szelet pirítós és egy csésze feketekávé cukornélkül (ha szükséges édesítõszerrel)

Ebéd: zsírmentes natúrjoghurt, 1 l ananászlé

Vacsora: egy keményre fõzött tojás répával és túróval

5. nap

Reggeli: reszelt répa pirítóssal

Ebéd: egy szelet rostonsült hal egy szelet teljes kiõrlésûkenyérrel vagy barnarizzsel

Vacsora: extra-szûz olívaolajon sült marhahús szelet (250gramm)

6. nap

Reggeli: egy szelet pirítós és egy csésze feketekávé cukornélkül (ha szükséges édesítõszerrel)

Ebéd: két keményre fõzött tojás sárgarépával

Vacsora: grillcsirke

7. nap

Reggeli: egy csésze natúr zöld tea

Ebéd: egy grépfrút

Vacsora: grillezett bárány vagy marha friss és natúrsalátával

8. nap

Reggeli: egy szelet pirítós és egy csésze feketekávé cukornélkül (ha szükséges édesítõszerrel)

Ebéd: két keményre fõzött tojás egy szelet sovány sonkávalés natúr salátával

Vacsora: fõtt zeller paradicsommal, desszertnek gyümölccsel

9. nap

Reggeli: egy csésze feketekávé cukor nélkül (ha szükségesédesítõszerrel)

Ebéd: egy szelet sovány sonka zsírszegény joghurttal

Vacsora: extra-szûz olívaolajon sült marhahús szelet (250gramm) egy gyümölccsel

10. nap

Reggeli: egy szelet pirítós és egy csésze feketekávé cukornélkül (ha szükséges édesítõszerrel)

Ebéd: sovány sonka, két keményre fõzött tojással és natúrsalátával

Vacsora: fõtt zeller paradicsommal és desszertnekgyümölccsel

11. nap

Reggeli: egy szelet pirítós és egy csésze feketekávé cukornélkül (ha szükséges édesítõszerrel)

Ebéd: zsírmentes natúrjoghurt, 1 l ananászlé

Vacsora: egy kemény tojás répával és túróval

12. nap

Reggeli: egy répa lereszelve

Ebéd: egy szelet rostonsült hal, egy szelet teljes kiõrlésûkenyér

Vacsora: extra-szûz olívaolajon sült marhahús szelet, natúrsalátával vagy fõtt zellerrel

13. nap

Reggeli: egy szelet pirítós és egy csésze feketekávé cukornélkül (ha szükséges édesítõszerrel)

Ebéd: sárgarépa két keményre fõzött tojással

Vacsora: egy egész grillcsirke natúr salátaágyon

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel