Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

A hatásos fogyókúra legfontosabb ismérvei!

Diéta & Táplálkozás

A hatásos fogyókúra legfontosabb ismérvei!

A túlsúllyal vagy némi súlyfelesleggel küzdõk számárarengeteg diétás program elérhetõ az interneten. Komoly fejtörést is okozhat,vajon melyik programba érdemes belevágni.

Hiszen akár szakemberként, akár laikusként keresgélünk a különféle programok között, bizony hatalmas rá az esély, hogy olyan sületlenséggel találkozhatunk, amik mindent garantálhatnak számunkra csak a sikeres és tartós fogyást nem.

Elképzelhetõ, hogy találunk egy olyanprogramot, ami rövid idõn belül ígér nekünk gyors fogyást, és ez még igaz islehet, viszont nem biztos, hogy a tartósan elérhetõ fogyást is garantáljanekünk.

A befektetett munka gyümölcsét azonban minden fogyni vágyó sokáigszeretné élvezni, és nem akar pár hét múlva azzal szembesülni, hogy a leadott kilók kamatostul visszaszaladnak rá.

Laikusként talán elképzelni sem tudjuk,hogy mekkora üzletet is jelent valójában az elhízás a diétás gyógyszereket és készítményeket gyártó cégeknek, azonban az biztos, hogy a valóban hatékonyfogyókúrákat mi magunk is sikeresen ki tudjuk szûrni, mert szerencsére vannéhány olyan alapvetés, ami alapján el tudjuk dönteni, hogy belevághatunk-e programba vagy sem.

Nézzük is meg részleteiben, hogy mi az a 10 szempont, amitfigyelembe véve, jó diétás programot fogunk majd választani a piacon elérhetõszámtalan lehetõség közül!

1. Érdemes minden olyan programot elkerülni, ami napi 1200 alatti kalória bevitelt javasol, ez a program ugyanis gyors, ám sokkal kevésbétartós fogyást hoz majd nekünk. Sõt magunkra szabadíthatjuk vele a jojóeffektus nehézségeit és ennél még nagyobb károkat okozó problémákat is.

2. Azonnal görgessünk tovább vagy lapozzunk el, ha mi magunkis irreálisnak tartjuk a diétás program ígéreteit, ha azt látjuk, hogy nagyon kevés idõ alatt ígér szenzációs eredményeket – sajnos hosszú távon csak rosszeredménnyel és jojózással számolhatunk. Ne hagyjuk magunkat téves útra vezetni!

3. Hatalmas veszély rejlik az egyoldalú táplálkozásban. Az adiéta, ami hosszabb távon valamelyik tápanyag csoport szinte teljes megvonásárapróbál minket ösztökélni, azzal lehet, hogy le tudunk adni pár kilót, azonbanegészségünket károsíthatjuk vele. A változatos és sokszínû étkezések jelentikaz egészséges életmód alapjait.

4. Sem az egészségünknek sem a pénztárcánknak nem kedveznekazok a módszerek, amelyek egy-egy étrend-kiegészítõ segítségével ígérik a fogyást, egy ilyen programban csak az egyoldalú táplálkozás garantált, amirõlmár tudjuk, hogy nagyon veszélyes.

5. Biztosan átveréssel van dolgunk, ha olyan kifejezésekkel találkozunk, mint „negatív kalória” vagy „zsírégetõ anyag”. Ne is olvassuk tovább!

6. Hamis ígéreteket olvasunk, mint például napi 1 kg vagyazt meghaladó fogyást ígérnek nekünk. Erre a szervezetünk a valóságban nemképes, és ha ebbõl bármi is megvalósul azt kamatostul kapnánk vissza, sõt mégaz egészségünket is kockáztatjuk vele.

7. Óvatosan kell bánni az egyéni beszámolókkal, a tipikuselõtte-utána fotókkal illusztrált programokkal, mert ezekben több lehet a megtévesztés, mint azt elsõre gondolnánk.

8. El kell gondolkodnunk, ha egy drága módszerrel találkozunk vagy egy emelt tanácsadói díjjal dolgozó dietetikust sodor utunkba az élet. Hiszen a fogyás, a maga természetes módján és az emberi kitartáslehetõségén alapszik – egyiket sem lehet pénzen megváltani.

9. Ha azt állítják nekünk, hogy megkapjuk a tuti fogyásmódszerét, ha valamennyi összeget kifizetünk, borítékolhatjuk, hogy a pénzünkért mindent kapunk, csak mûködõ módszert nem. Az ördög a részletekbenlakozik.

10. Amikor egy diétás program önmagában sikert garantál, azon is érdemes elgondolkodnunk, hiszen nincs két egyforma ember, és nincs egybevált recept. A fogyás a diéta mellett még rengeteg tényezõn múlik, elsõsorbansaját magunkon.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel