Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

A két legjobb fogyókúra, ha több mint 10 kiló van rajtad – Mintaétrenddel!

Diéta & Táplálkozás

A két legjobb fogyókúra, ha több mint 10 kiló van rajtad – Mintaétrenddel!

A bûvös 10 kiló feletti túlsúly már komoly fejtörést okoz egy fogyni vágyónak, ennek a tetemes súlyfeleslegnek a leadása hatalmas önuralmat követel és csak szigorú diétás keretek között lehetséges.

Érdemes ebben az esetben két bevált diétás étrend közül választani: az egyik a DASH diéta, amelyet Amerikában is sokan kedvelnek; a másik pedig a mediterrán diéta.

Mindkét módszer életvitel szerûen is alkalmazható, hosszú távon segítenekfogyni és megtartani az elért testsúlyt, éppen ezért megkímélnek ajojó-effektus kellemetlenségeitõl.

A mediterrán diéta egészségmegõrzõ hatása révén segít csökkenteni a szív- és érrendszeri megbetegedések elõfordulásának rizikóját,így egy rendkívül kíméletes diétás étrend segítségével adhatjuk le a feleslegeskilóinkat – 10 kiló súlyfelesleg felett is.

A diéta lényege, hogy elhagyjuk anapraforgó olajt, és minden egyéb zsír, és helyette csak olívaolajjal készítsük el a fogásokat; hanyagoljuk a vörös húsokat és fogyasszunk szárnyasokat és halakat, étkezésünk legyen zöldségekben és gyümölcsökben gazdag.

Megmutatjuk egy napra szóló mintaétrend segítségével, hogy mirõl is szól a mediterrán diéta a gyakorlatban.

Reggeli: narancs darabokkal elkevert joghurt,egy csésze zöld tea

Tízórai: 1 grapefruit

Ebéd: roston sült hal párolt zöldségekkeltálalva

Uzsonna: Egy marék olajbogyó

Vacsora: Babsaláta spenóttal, hagymával

A másik igazán hatékony lehetõség a DASH diéta kipróbálása,ami méltán viseli magán a 2012. év legegészségesebb diétás étrendjénektitulusát.

A sóban és telített zsírsavakban szegény, viszont a zöldségben,gyümölcsben és teljes kiõrlésû gabonákban gazdag étrend elsõsorban a magas vérnyomás problémákkal küzdõ betegek számára került kidolgozásra, azonbansikeresen támogatja a fogyni vágyókat is ez az étrend.

A DASH diéta egy napra szóló mintaétrendjét is bemutatjuk segítségül.

Reggeli: Egy adag müzli, egy pohár frissen facsart narancslé

Tízórai: Egy marék dió

Ebéd: Egy adag spenót, két tojással és törtkrumplival

Uzsonna: Élõflórás kefir

Vacsora: Egy tányér zöldségleves

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel