Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

A leggyorsabb fogyás titka

Diéta & Táplálkozás

A leggyorsabb fogyás titka

Számtalan fogyni vágyó keresi, kutatja, hogy vajon mi leheta gyors fogyás titka, hogyan lehet a leghatékonyabban leadni a feleslegeskilókat. A gyors fogyás nem álom, hanem egy reális cél lehet, azonban csakolyan módon, ami nem veszélyezteti az egészségünket.

Ehhez azonban be kelltartani néhány alapszabályt. Hiszen a kilók leadásához legalább annyi idõszükséges, amennyi idõ alatt a felesleges kilók lerakódtak a testünkön. Ne is reméljük,hogy valami gyors trükk vagy varázslat segít majd a fogyásban, hiszen az igazieredmény, az igazi fogyás a mindenre kiterjedõ életmódváltással érhetõ el.

Mit kell tennünk, min kell változtatnunk, ha valóban szeretnénk egy egészségesebbéletet élni?

Az igazán gyors fogyásnak mindenképpen része, hogy bizonyosidõközönként az ember böjtöljön. Ez azt jelenti, hogy havi egy-két alkalommalegy-két napig víz-böjtöt tartunk, vagyis azokon a napokon nem fogyasztunkszilárd táplálékot, egyszerûen csak vizet iszunk egész nap.

Nevezhetjük ezt méregtelenítésnek, salaktalanításnak is. A legfontosabb az, hogy rendszeresenidõközönként a szervezetünknek szüksége van arra, hogy megtisztuljon, éstávozzanak a felesleges mérgek a szervezetbõl. Ez a folyamat segíti a fogyástis, és jó kiegészítõje minden diétás módszernek.

A gyors fogyást az is segíti, ha kiegészítjük a böjtünket,és úgynevezett lé-böjtöket is tartunk. Ezeken a napokon nem kell éheznünk,hiszen a vitaminokat és a kalóriákat biztosítják számunkra a zöldséglevek és agyümölcslevek, azonban szilárd tápanyagot ezeken a napokon sem ehetünk.

Viszontezeken a napokon jelentõs mértékben csökkenthetjük az elfogyasztott kalóriákmennyiségét, ami nagy segítséget jelent fogyókúra idején. A csökkentett kalória ellenére azonban a szervezetünk minden fontos tápanyagot és ásványi anyagotmegkap, sõt még az emésztés is felgyorsul, és a zsírégetés folyamata isfelpörgethetõ. A lé-böjt azok számára elõnyös, akik szeretnének tényleg rövididõn belül leadni 1-2 kilót.

Egy nagyon érdekes és gyors fogyást biztosító módszer a bébiétel diéta. Ilyenkor két lehetõség áll elõttünk, vagy megvesszük a boltbankapható kész bébiételeket, vagy otthon elkészítjük magunknak a só, cukor éstartósítószer-mentes könnyed zöldség és gyümölcsfõzelékeket.

A babák általehetõ ételek nagyon frissek, finomak, üdék és ízletesek, segítenek csökkentenia nassolás iránti sóvárgásunkat is. Azonban alacsony a kalória értékük, ésebbõl kifolyólag ez az egyik legjobb módszer, ha valóban gyorsan akarunk fogyni,de arra is oda akarunk figyelni, hogy minõségi és tápanyagban dús ételeketegyünk.

A gyors fogyás egy fontos kiegészítõje az aktív élet,ugyanis a diéták sem képesek segíteni, ha az ember nem mozog eleget. Nagyon fontos az intenzív testmozgás, a rendszeres sportolás, ami segít megõrizni azegészségünket, a vitalitásunkat és javítja az általános közérzetünket.

Napi félóra mozgás, futás, intenzívebb séta már elegendõ ahhoz, hogy meginduljanaklefelé a felesleges kilók. Nem kell órákat szánni a mozgásra, fõleg ha nagyonelfoglaltak vagyunk és rohanó életet élünk, de napi fél órát mindenképpen érdemes erre szánnunk, hiszen a testünk mellett a lelkünknek is nagyon jót teszmajd, ha rendszeresen magasabb fordulatszámon doboghat a szívünk.

Gyors fogyást hozhatnak azok a diéták, amik a kalóriabevitel csökkentésére helyezik a hangsúlyt. Ezek a diéták arról ismerhetõek fela leginkább, hogy kerülni kell a zsíros és cukros ételek fogyasztását, ellenben a sovány termékeket, a sovány húsokat, a zöldségeket és a gyümölcsöket bátranfogyaszthatjuk.

A gyors és tartós fogyás érdekében azonban a rapid módszerekhelyett sokkal fontosabb megtalálni azt a módszert és azt a technikát, amimellett maximálisan el tudunk kötelezõdni, és egy teljes életen át tartanitudjuk az új és egészségesebb étkezési feltételeket, hogy ne kelljen tartanunka jojó effektustól, és hosszú távon megõrizhessük az életért alakunkat az újétkezési szokásaink és a rendszeres testmozgás révén.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel