Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

A leggyorsabb fogyókúra

Diéta & Táplálkozás

A leggyorsabb fogyókúra

Bármilyen diétáról vagy fogyókúráról is gyûjtünkinformációkat, az alapelvek között elsõként olvashatjuk, hogy legyünk magunkkaltürelmesek, hiszen a tartós fogyáshoz idõ kell. Lehetnek azonban olyanhelyzetek, amikor nem engedhetjük meg magunknak, hogy türelmesek legyünk, éppen ezért a lehetõ leggyorsabb, de még egészséges módszerrel szeretnénk élni.

A fehérje diéta képében egy ilyen módszer ismerhetünk meg,hisz segít a zsírégetésben és a fogyásban. A gyorsasága ellenére nem azizomzatunk sínyli majd meg a diétát, hanem valóban a zsírpárnáinkból leszkevesebb. A fehérje fogyasztásával hatékonyan tudjuk felvenni a zsírsejtekelleni harcot.

Éppen ezért a fehérje diéta nem pusztán az egyik leggyorsabbmódszer, de a legkedveltebb diétás program is a fogyni vágyók körében. A diétatitka abban rejlik, hogy hatékony, egyszerû és tényleg rövid idõ alatt láthatóeredmények érhetõek el általa.

Említettük, hogy ez a diéta az egészségünket isszolgálja, így nem kell attól tartanunk, hogy idegesek és fáradékonyak leszünk,hogy teljesen lemerülnek a tartalékaink, de attól sem kell félnünk egy pillanatig sem, hogy legyengül az ellenálló képességünk.

A legfontosabb teendõnk tehát, hogy fehérjében gazdag ésminõségi alapanyagokat válasszunk, aminek a segítségével képesek leszünk igazángyors kalória- és zsírégetésre kapcsolni a szervezetünket. A fehérje diétábannem lehet éhezni, hiszen a fehérjék tartósan képesek eltelíteni a gyomrot, éshosszabb távra képesek energiával ellátni a szervezetet, mint az egyszerûszénhidrátok.

A diéta alatt éppen ezért a tápanyagok mérlegén érdemes csökkenteni a zsír és a szénhidrát bevitelét, valamint növelni a fehérjefogyasztását. Ennek az alapelvnek az értelmében bátran fogyaszthatunk soványhúsokat és zsírszegény tejtermékeket. Az élelmiszerek alapvetõ sajátossága,hogy a fehérjében dús ételek csak kevés szénhidrátot tartalmaznak.

A gyors fogyás a fehérje diéta esetében azt jelenti, hogy hét nap leforgása alatt akár 3 kilót is leadhatunk, és elsõsorban a feleslegeskilók a nem kívánt úszógumikról távoznak majd, viszont az izomzatunkváltozatlanul megmarad.

Ennek révén javul a test zsír-izom aránya, ami ugyancsak segítség a további fogyásban is. A diéta során energiára tehetünkszert, növekedhet a vitalitásunk, úgy érezhetjük, hogy jobban tudunkteljesíteni és koncentrálni, mind a testünk, mind a mentális egészségünkmeghálálja a fehérje diétába fektetett erõfeszítéseinket.

Mintaétrenddel is segítünk az olvasóinknak. Bemutatunk egy ötnapos étrendet, amit maximum egy hónapon át nyugodtan ismételhetünk, hogy alehetõ legtöbb kilótól szabaduljunk meg.

1.nap

Reggeli: 1 pohár sovány tej és 2 lágy tojás

Tízórai: 1 pohár sovány joghurt

Ebéd: párolt brokkoli rózsák grillezettcsirkemellel

Uzsonna: 1 pohár sovány joghurt vagy tej

Vacsora: paradicsomos, uborkás tojás saláta

2. nap

Reggeli: fõtt tojás és paradicsom

Tízórai: 1 sárgarépa, 1 marék mandula vagymogyoró

Ebéd: párolt brokkoli rózsák vagy kelbimbógrillezett pulykamellel

Uzsonna: turmix 1 pohár tejbõl és gyümölcsbõl(külön-külön is fogyaszthatóak)

Vacsora: zöldségsaláta sovány sajttal gazdagítva

3. nap

Reggeli: müzli sovány tejjel leöntve

Tízórai: 1 pohár sovány joghurt

Ebéd: spenót 2 keményre fõtt tojással

Uzsonna: mandula vagy mogyoró

Vacsora: babsaláta

4. nap

Reggeli: banán és sovány tej

Tízórai: sovány joghurt

Ebéd: tojásos, sajtos szendvics tonhallal vagycsirkesonkával

Uzsonna: 1 alma és 1 pohár sovány tej

Vacsora: 1 kefir és 1 paradicsom

5. nap

Reggeli: 1 pohár sovány joghurt

Tízórai: 1 banán és 1 pohár sovány tej

Ebéd: zöldsaláta grillezett hallal

Uzsonna: 1 alma és 1 pohár sovány tej

Vacsora: zöldségleves

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel