Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

A leghatékonyabb fogyókúra hasra mindig a személyre szabott diéta

Diéta & Táplálkozás

A leghatékonyabb fogyókúra hasra mindig a személyre szabott diéta

Igazán kemény fába vágja a fejszéjét az, aki úgy határoz, hogy megpróbálja leadni a deréktájon és a hason lerakódott zsírréteget. Sokan keresnek és kutatnak ugyanis a témában, azonban a leghatékonyabb fogyókúra hasra mindig az a módszer, amikor saját magunk próbálunk meg célzott, személyre szabott megoldásokkal célt elérni.

Merthogy ahány ember, annyiféle szokás, illetve annyiféle szervezeti sajátosság, tehát hiába próbálunk meg konkrét módszereket alkalmazni, korántsem biztos, hogy ami másnak bevált, az nekünk is jó lehet. Szintén messzire kerüljük el a kizárólag mozgásra, vagy a kizárólag koplalásra épülő alternatívákat, hiszen a hasunkról lefogyni szélsőséges módszerekkel egyenesen lehetetlen lesz.

Először is vizsgáljuk meg eddigi életmódunkat

Ha ugyanis hasi zsírpárnáink rakódtak le, akkor az esetek 90 százalékában az életmódunk kapcsán kell keresnünk a problémákat, hiszen az alapvető gondok megtalálása rendkívül fontos lesz a megoldás tekintetében. Sok esetben elegendő csak a rossz táplálkozási szokásokat megváltoztatni ahhoz, hogy a hasunk körfogata és kitüremkedése látványosan csökkenjen!

Persze ehhez tisztában kell lenni olyan alapvetésekkel, minthogy a napi két szelet kenyér olyan, mintha megennénk egy tábla csokoládét, egy tál fehérlisztből készült tésztaféle elfogyasztása pedig hiába nem cukros vagy zsíros, elképesztő módon hizlal, akárcsak a túl sok, és túl erősen cukrozott kávé vagy az egészségesnek hazudott, de valójában cukrozott gyümölcslevek.

Amennyire lehet, minimalizáljuk étrendünkben a cukrot és a zsírt, de ismerjük meg a szénhidrátokat is, hiszen a rossz szénhidrát valójában a cukor, ami ételeink 80 százalékában megtalálható. Fontos mindemellett az is, hogy a tudatos táplálkozáshoz étkezési kultúra társuljon olyan tekintetben, hogy hagyjunk időt táplálkozni, adjuk meg a módját az étkezésnek, rágjunk meg minden falatot alaposan, igyunk hozzá elég folyadékot, és ezzel elképesztően sokat segítünk az emésztésünknek.

Gyors anyagcsere, nulla puffadás

Nagyon-nagyon sok embernél megfigyelhető, hogy bár teltebb, mint társai, valójában azonban nem lenne nagy a hasa, de valamiért állandóan fel van puffadva. Sok esetben elegendő ezt a puffadást megszüntetni ahhoz, hogy lapos has alakulhasson ki, illetve ezzel egyetemben természetesen beinduljon az anyagcsere, mely kéz a kézben jár a fogyással.

Nincs szükség célzottan a hasra ható fogyókúrás szereket vásárolni – jó részük amúgy is csak átverés –, ha beindítunk egy általános zsírégetési folyamatot a szervezetünkben, akkor az a hason is megmutatkozik majd. Hogy ezt mivel érhetjük el? Itt jön a képbe az önismeret, illetve a fentiekben már fejtegetett pontok.

Ha fogyni akarunk, az életmódváltáson lesz a hangsúly, azon belül is főleg a táplálkozáson. Nyilván a rendszeres mozgás sem elhanyagolható, azonban az étkezés sokkal lényegesebb lehet. A legfontosabb, hogy lehetőleg minél több rostot és fehérjét vigyünk be a szervezetünkbe, méghozzá sok-sok folyadék társaságában.

Ez nagyon egyszerűen hangzik, és valójában az önfegyelmen kívül nem is igényel tőlünk mást – csak a hűtőszekrény és a kamra átalakítását –, miközben rádöbbenünk majd arra, hogy pusztán ennyi változás mellett már lehetőségünk van akár több kilótól is megszabadulni, amivel természetesen a hasunk körfogata, a hasi zsírpárnák mértéke egyaránt csökkenni fog. A kulcs tehát a személyre szabott diéta, illetve az ebből fakadó hosszútávú életmódváltás!

Forrás

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel