Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

A legjobb diétás reggelik!

Diéta & Táplálkozás

A legjobb diétás reggelik!

A bõséges és egészséges reggelik, amik ellátnak délig tartóenergiával – ez minden ember álma, amikor reggel kinyitja a szemét, és a teljesnap még elõtte áll. Az ember diéta idején sem szeretné ezt az igényét feladni,sõt azzal bõvül az igénye, hogy ez a reggeli még diétás is legyen. Mit érdemesilyen esetben reggeliznünk?

Remek választás a zöldséges rántotta, amit 2 tojás ésfeldarabolt paprika, paradicsom, hagyma keverékébõl készíthetünk elolívaolajon, és mellé bátran fogyaszthatunk egy szelet teljes kiõrlésû lisztbõlsült kenyeret és egy csésze zöldteát is kortyolhatunk a biztos hatás érdekében.

Pazar és laktató reggeli a gyümölcsös zabkása, amihez nincs is más teendõnk,mint vízzel vagy tejjel felfõzni a zabpelyhet (kb. 50 grammnyi mennyiséget), éskész formájában megízesíteni kókusszal vagy fahéjjal, esetleg mézzel vagyaszalt gyümölcsökkel.

A sovány natúr joghurt is nagyon jó választása, ha márreggelirõl van szó, amiben nyugodtan keverhetünk mézet, diétás lekvárt,zabpelyhet, friss vagy aszalt gyümölcsöket. A müzlit sem hagyhatjuk ki asorból, amihez a legjobb verzió, ha mi magunk dobjuk össze natúr zabpehely,magok, gyümölcsök keverékébõl, és mértékkel mézzel édesítjük.

A keksz és a szendvics is az asztalra kerülhet diétásreggeliként, csak figyelnünk kell arra, hogyan készítjük el, vagy mit veszünk aboltban. Elérhetõ már olyan termék, ami kifejezettek kalóriaszegény, így bátranfogyaszthatunk belõlük reggelire gyümölccsel, mézzel, diétás lekvárral, vagyakár gyümölcslével.

A szendvicset illetõen pedig választhatunk teljes kiõrlésûkenyeret, abonettet, puffasztott rizst, amikre halmozhatunk tojást, hússonkát,zöldségeket, de ehetjük tejtermékkel is.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel