Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

A legjobb fogyókúrás tippek

Diéta & Táplálkozás

A legjobb fogyókúrás tippek

A diétás módszerek nem mindenkire vannak ugyanolyan hatássalés eredménnyel, így a fogyókúra számtalan esetben nehézségekkel járhat együtt.Számtalan apró fortély létezik, aminek az alkalmazásával biztosan nekünk issikerül eredményeket elérnünk a fogyásban.

Ezekért az apró fortélyokért nem is kell messzire mennünk, hiszen egyszerűbbek, mint gondolnánk, és valóbanhatékony segítségünkre lehetnek. Szeretnénk segíteni az olvasóinknak is, hogymilyen tippek közül érdemes válogatnunk, ha szeretnénk a zsírégetésthatékonyabbá tenni.

Ezek az apró fortélyok attól függetlenül segítenekbennünket, hogy nõk vagyunk-e vagy férfiak, hogy fiatalok vagyunk-e vagy már azidõsebb korosztály közé tartozunk, de még az sem számít, hogy mekkora rajtunk asúlyfelesleg.

A fogyás kulcsa a fejünkben van, minden csak akarat és elszántság kérdése. Egyedül csak rajtunk múlik, hogy milyen célokat tûzünk kimagunk elé a fogyásban, és az is rajtunk áll vagy bukik, hogy hajlandóakvagyunk-e maximálisan elkötelezõdni a kitûzött céljaink elérése mellett.

Azelkötelezõdésünket segítheti, ha pontosan tisztában vagyunk azzal, hogy mimotivál bennünket a fogyásban, ha pontosan tudjuk azt, hogy miért is szeretnénk pár kilót leadni. Érdemes olyan tisztázó kérdésekre válaszolnunk, hogy mi apontos célunk a fogyással, miért fogjuk magunkat jobban érezni, ha lefogyunk,pontosan miért lesz az számunkra elõnyös, ha leadunk pár kilót, mit tekintünkaz ideális testsúlynak?

Ez a módszer abban segít bennünket, hogy pontosanlássuk, mit akarunk elérni és miért dolgozunk minden egyes nap, és higgyük el,hogyha tiszta célokat látunk magunk elõtt, akkor sokkal könnyebb lesz azokatmegvalósítanunk, és könnyebb lesz a teljes folyamat alatt kitartásra ösztönöznisaját magunkat.

Legyünk türelmesek! A pontos célmeghatározás mellett, talánez a következõ legfontosabb fortély, amirõl sosem szabad megfeledkeznünk. Az ideális alakért folytatott harcban úgy kell elképzelnünk magunkat, mintha maratonfutók lennénk semmint sprinterek.

Óriási tévedés siettetni magunkat, éscsodabogyókban vagy csodaígéretekben bíznunk, mert ez helytelen hozzáállás. Hasikeresen akarjuk végigvinni a folyamatot és tényleg el akarjuk érni acéljainkat, akkor hosszú távra kell terveznünk, és fel kell vérteznünk magunkatazokkal a tulajdonságokkal, amiknek a segítségével a maratón futó is képesteljesíteni az elõtte álló 42 kilométert.

Ez a szám egy olyan szám, amirõltudja a futó, hogy ennyit kell teljesíteni, és azt is nagyon jól tudja, hogyegy óra alatt mennyit képes lefutni. Éppen ezért egy fogyókúrában nekünk istisztában kell lennünk a számokkal, azzal, hogy egészségtelen heti 1 kilónál több súlyvesztésre nem számítanunk, ennél többet nem várhatunk el aszervezetünktõl.

Azt is látnunk kell, hogy heti szinten ez 7000 kalóriadeficitet kell, hogy jelentsen, vagyis egy nap 1000 kalóriával kevesebbet kell,hogy együnk a megszokottnál; vagy ennyivel több energiát kell elégetnünktestmozgás révén. Ez bizony nehéz feladat, erre fel kell készülni. De az elhamarkodottés sürgetett diéta és fogyás nem vezet eredményre, egyedül a jojó effektusárnyékába lépünk vele.

A türelem mellett nagyon fontos az egészséges, tápanyagokbangazdag táplálkozás. Az éhezés és a koplalás veszélyes, tápanyaghiányosállapothoz vezethet, a szervezetet feleslegesen terheli meg, az emésztésifolyamatokat teljes mértékben összekuszálja. A koplalás révén ugyancsak a jojóeffektus árnyékába lépünk, hiszen a szervezetünk küzdeni fog a táplálékért azenergiáért, és minden elfogyasztott falatot el fog raktározni, lassítani fogjaaz anyagcserét, és hosszabb távon csak hízást eredményezhet.

Az éhezés és a sanyargatás helyett vezessük be a rendszeres étkezések rendszerét a napunkba,fogyasszunk mértéktartással és kis adagokban egészséges ételeket napi ötalkalommal. Ez a módszer nem csak az anyagcserénket segíti, és azemésztésünknek jelent majd megkönnyebbülést, de a vércukorszintünket isstabilizálja, és képesek leszünk valóban zsírt égetni, és valóban fogyni, amittestmozgással csak megsokszorozhatunk.

Érdemes kiiktatnunk az életünkbõl a mû és készételeket. Afogyás érdekében jobb, ha nem eszünk gyorséttermi kosztot, és ezzel segítünk aszervezetünk megtisztulásában is, és feleslegesen nem fogjuk a bélrendszerünketsalakanyagokkal és méreganyagokkal terhelni; arról nem is beszélve, hogy ezekaz ételek nagyon hizlalóak, ellenben az egészséges és kalóriaszegény ételekkel.

Éppen ezért válasszuk az egészséges ételeket és fogyjunk a természet erejével,mellõzve a mûanyag ételeket.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel