Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

A legjobb zsírégető gyümölcsök, melyek megtámogatják a fogyást

Diéta & Táplálkozás

A legjobb zsírégető gyümölcsök, melyek megtámogatják a fogyást

Elcsépelt frázisnak tekinthető a fogyókúrák kapcsán, hogy együnk minél több gyümölcsöt, csakhogy azt kevés helyen teszik hozzá, hogy egyáltalán nem mindegy, milyen fajtát választunk belőle, hiszen ezek is eltérő kalória- és cukortartalommal rendelkeznek, ami a fogyás tekintetében kifejezetten fontos szempont.

Egy banán például nem hiába annyira laktató, lévén rengeteg benne a kalória, de például ott a grapefruit vagy még inkább a dinnye, ami szintén jól el tudja telíteni az embert, azonban kalóriát szinte semmit sem tartalmaz, hiszen jórészt vízből áll. Hogy segítsünk megfelelő gyümölcsöt választani a fogyókúrához, összegyűjtöttük a legjobbakat, melyek megtámogatják a zsírégetést!

Dinnye

Kezdjük a sort rögtön az imént említett dinnyével, amit nem véletlenül tüntettünk ki ezzel a figyelemmel, hiszen alighanem az egyik legjobb alternatíva, ha fogyókúrás gyümölcsöt keresünk, nem mellesleg pedig éppen szezonja is van. A sárgadinnye ugyan kevésbé előnyös, de a görögdinnyéből bátran lakmározhatunk annyit, amennyi csak belénk fér.

Ennek az oka, hogy a dinnye 95 százalékban vízből áll, tehát nemcsak hidratál, de a rostokkal kiegészítve elenyésző kalóriamennyiség mellett lakhatunk jól úgy, hogy közben szervezetünk ásványi anyag- és vitamintartalma egyaránt maximális szintre emelkedik, tehát az immunrendszerünk is erősödik.

Barack

Sárga vagy őszi az majdnem mindegy, de inkább utóbbi az, ami különösen hatásos alternatíva abban az esetben, ha fogyókúrás gyümölcsöt keresünk. Rengeteg vizet és rostot tartalmaz, így nem véletlen, hogy nagymamáink is elővigyázatosságra intettek vele kapcsolatban, miszerint ne együnk túl sokat, mert hasmenésünk lesz tőle.

Ez így is van, de mi azért együk bátran, hiszen az anyagcsere pörgetése a fogyás szempontjából rendkívül lényeges lesz, nagy előnye pedig, hogy rengeteg B5-vitamint találhatunk benne, ami hozzájárul a szervezeteben lerakódott zsírok lebontásához, de számtalan értékes alapanyagának hála immunrendszerünket is acélosítja.

Szilva

A szilva fajtától függetlenül ugyanolyan hatást gyakorol a szervezetünkre, mint a barack! Magas a víztartalma, rengeteg benne a rost, miközben a magyar herbáriumban például évszázadok óta alkalmazzák az emésztőszervi problémák megszüntetésére, miközben a bélmozgás fokozásával alaposan fel tudja gyorsítani az emésztést és könnyíteni a székletürítést.

Akár aszalt változatában is nagyon hatékony tud lenni, miközben elképesztően sok vitamint tartalmaz, de bizonyítottan rengeteg benne az antioxidáns, ezáltal úgy meg tudja acélozni az immunrendszerünket, hogy az komoly védelmet nyújt még a daganatos megbetegedések zöme ellen is, ezért együnk minél több szilvát, a felesleges kilókra is jó hatást gyakorol.

Cseresznye

A cseresznyét mindenki imádja, és ez jó, hiszen az egyik legfinomabb gyümölcs elképesztően jó hatást gyakorol az emésztőrendszerünkre. Szinte alig tartalmaz kalóriát két marékkal pedig már garantáltan jóllakhatunk úgy, hogy közben vitaminból és ásványi anyagokból egyaránt bőségesen jut a szervezetünkbe.

Kevesen tudják róla, de a cseresznye erős vértisztító hatással rendelkezik, ezen felül pedig a bélrendszerben képes reakcióba lépni a zsírokkal, aminek jóvoltából azok nem jutnak el a szervezeten belülre, a vérbe és nem tudnak zsírszövetekké alakulni. Ennek jóvoltából a cseresznye az egyik legjobb fogyókúrás gyümölcsként van számon tartva, így szezonjában bátran fogyasszunk belőle sokat!

Forrás

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel