Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

A legveszélyesebb fogyókúrás tévhitek

Diéta & Táplálkozás

A legveszélyesebb fogyókúrás tévhitek

Az internet tele van számtalan olyan diétás fogással ésfogyókúrás recepttel, amik hatékony fogyást ígérnek akár rendkívül rövid idõleforgása alatt is.

Nem csak receptek és trükkök olvashatóak az interneten,hanem rengeteg olyan téves információ is kering, amiket nem szabad elhinnünk, ha a fogyás mellett az egészségünk megõrzése is a cél.

Fontos tisztán látni, miaz, amit bátran megtehetünk egy fogyókúra során, és mik azok, amiket jobb, haelkerülünk.

A gyors és a túlzott mértékû fogyás veszélyes – ez talán alegfontosabb, semmi esetre se vágjunk bele ilyen drasztikus programba. Atestünk nem képes a gyors alkalmazkodásra, és rendkívüli megterhelést jelent aszívünknek az, ha a hosszú hónapok alatt felgyûlt zsírpárnától pár hétleforgása alatt szeretnénk megszabadulni.

Mi számít gyors fogyásnak? Ha két hétalatt 7 kilót leadnunk, az már gyors. Ez egy hétre vetítve majd 4 kilót jelent,amibõl jobb esetben 3 kg lesz a zsírvesztés, de inkább 2 kg.

Vagyis a leadottkilók majdcsak fele víz lesz, és az izomzatból származó fehérje. Az ideális az,ha heti 1 kg súlyfeleslegtõl szabadulunk meg, mert az megfelelõ diéta mellett azsírrétegbõl fog távozni.

Nagyon fontos, hogy változatosan, minden egyes tápanyagrakiterjedõ étrendet kövessünk. Vannak olyan magas kalóriatartalmú ételek ésszénhidrátok, amikrõl azt gondolhatjuk, hogy nem illenek a diétába, de ettõlmég a szervezetnek szükséges van rá az optimális mûködéshez.

Éppen ezért nagyon fontos, hogy fehérjét, szénhidrátot, vitamint, és zsírokat is fogyasszunk. A napi rutin is fontos szerepet játszik az étkezéseinkben és a napi 3 helyett,érdemes napi 5 alkalommal ennünk, így a teljes napi adagot kisebb adagokbanajánlott elfogyasztani.

A napi ötször étkezés csak akkor valósulhat meg, hareggelizünk is, soha ne hagyjuk ki a nap elsõ étkezését – a diéta végeztével sem. Kerüljük a mesterséges anyagokat, fedezzük fel a természetes összetevõket.

Bármennyire apróságnak tûnik, de a növényi olaj mellõzése, és az olívaolajelõtérbe kerülése is sokat javíthat az étkezéseink minõségén.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel