Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

A rendszeres táplálkozás a sikeres fogyókúra egyik titka

Diéta & Táplálkozás

A rendszeres táplálkozás a sikeres fogyókúra egyik titka

A fogyókúra és a diéta a legtöbb ember számára egyet jelentaz önsanyargatással és az éhezéssel – pedig ez az egyik legnagyobb tévedés atéma kapcsán.

Nem kell koplalnunk, sõt a hagyományos reggel, ebéd, vacsora hármasa sem jó választás, ha éppen felesleges kilóinktól szeretnénk megszabadulni, annak ellenére sem, hogy a tudományos álláspont egészségesnektartja a napi háromszori étkezést.

Viszont ugyanennyire jól szolgálja egészségünket, sõt diétaalatt kifejezetten ajánlott a siker érdekében a napi ötször étkezés,alkalmanként mérsékelt adagok fogyasztásával.

Ezzel a módszerrel nem okoz éhezést egyetlen diéta sem, és azt is érdemes szem elõtt tartani, hogy a táplálék hirtelen megvonása csak rövidtávon hoz eredményt, beindítja ugyan afogyást, viszont a jojó effektus révén a nem is olyan távoli jövõben inkább hízást, mint fogyást eredményez.

Ha fogyni vágyunk azt az emésztésfelgyorsításával érdemes elérni, vagyis ajánlott több alkalommal kevesebb ételtenni.

A rendszeresen, kisebb mennyiséget tartalmazó étkezéseketérdemes tudatosan idõzíteni, hiszen a szervezetünk számára egyáltalán nemelhanyagolható tényezõ az, hogy milyen idõközönként kap tápanyagot.

A gyorsanyagcserét támogatja, ha egyes étkezések között három óra telik el – ez máregy bevett módszernek mondható. Ilyenkor persze nem apró kis nasikelfogyasztásáról van szó, hanem egy átgondolt és megtervezett táplálkozásról.

Anapi ötszöri étkezés bevezetése azzal is együtt kell, hogy járjon, hogy az ételeink minõségére is jobban odafigyelünk.

A tartós súlyvesztés érdekében éppenezért részesítsük elõnyben a zöldséget, gyümölcsöt, teljes kiõrlés pékárut,tejterméket és mellõzzük a vörös húsokat, a rostban szegény ételeket, az olajosés zsíros fogásokat, a félkész ételeket.

Betartva a fenti javaslatokat egysikeres diétás programot, és sikeres fogyást érhetünk el.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel