Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Akár 10 kilót is ledobhatunk a 13 napos diétával!

Diéta & Táplálkozás

Akár 10 kilót is ledobhatunk a 13 napos diétával!

Gyakorlatilag két kategóriába sorolhatjuk azokat afogyókúrás programokat, amikkel valamilyen hasznos eredményt érhetünk el. Azegyik kategóriába tartoznak azok a programok, amiket könnyedén teljesíthetünk,nem jár borzasztó nagy lemondásokkal sem, viszont nem is hozhat akkoraváltozást az életünkbe, mint amilyenre mondjuk éppen vágyunk.

A másik kategóriában fellelhetõ programokazonban kegyetlenek, betartásuk óriási fegyelmezettséget kíván, viszont cserébeegészen rövid idõ alatt segíthet búcsút inteni jelentõs súlyfeleslegnek is.

A13 napos diéta fél lábbal a keményebb diéták sorát erõsít, hiszen a majdnem kéthétre érdemes minden akaraterõnkkel felvértezni magunkat; azonban a diéta módszereiinkább köztes megoldásokkal segítenek. A 13 nap alatt akár két ruhaméretnyit,vagyis akár 10 kg-t is fogyhatunk, így megéri kipróbálni a programot.

Bátran fogalmazhatunk általánosságban, hogy nincs olyanember – fõleg nõ, ezen a féltekén, aki ne vágyna arra, hogy leadjon pár kilót,aki ne szeretne eggyel kisebb ruhaméretet viselni.

Egy ilyen célkitûzéseléréséhez érdemes belevágni a 13 napos diétába, ami merevsége ellenére segítrövid idõ alatt leadni a súlyfelesleget, sõt ha beiktatjuk a rendszeres sportota diéta mellé, akkor egy-egy testrészünk formálását fókuszáltanbefolyásolhatjuk.

A 13 napos diéta önmagában is sikereket garantál, viszontminden diétás program a testmozgással karöltve tud csak igazán tartóseredményeket hozni az életünkbe, így tanácsos intenzív és kíméletesmozgásformákkal is színesíteni ezt a kéthetes idõtartamot.

A 13 napos diéta a szénhidrátok és az alkohol teljes megvonása miatt az egyik legkíméletlenebb, és legnehezebben teljesíthetõ diétákközé tartozik. Be kell tartanunk egy elõre megszabott mintaétrendet a két hétalatt, amiben reggelire például csak egy cukormentes feketekávét ihatunk,esetleg édesítõszerrel ízesíthetjük, ha nagyon muszáj.

Elropogtathatunk melléegy szelet teljes kiõrlésû pirítóst, de ez elsõre bizony embert próbálófeladatnak tûnik. Nyerhetünk egy kis energiát a délelõttre ebbõl a reggelibõl,azonban ha délelõtt megéhezünk, csak pár falat gyümölcsöt ehetünk meg.

Ebédreleginkább egy-két szelet sonkát vagy keményre fõzött tojást ehetünk zsírszegényjoghurttal. Esetleg a sonka helyett választhatunk a grillezett sovány marha,bárány vagy grillcsirke közül, viszont ezeket a húsokat is csak köret nélkül ésfûszerek nélkül elkészítve ehetjük – és szerencsésebb vacsorára fogyasztanunk ahúsokat.

Bármennyire is szigorúak a diéta szabályai, betartásukkalátrendezhetjük az anyagcsere folyamatainkat, kedvezõ irányba befolyásolhatjuk avérnyomásunkat és a koleszterinünket, és mindezek révén tartós fogyást érhetünkel.

Fontos még tudnunk, hogy a diéta elkezdése elõtt orvossal kellkonzultálnunk, hiszen cukorbetegség és anyagcsere problémák esetében tiloselvégezni ezt a diétás programot. Ha orvosi beleegyezéssel elvégeztük aprogramot minimum 6 hónapon át nem kezdhetünk bele újabb diétás programba –viszont a 13 napos diéta eredményei mellett az szinte teljesen garantálható,hogy erre nem is lesz szükség.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel