Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Apró tippek a hétköznapokra, amelyekkel könnyebb a fogyás

Diéta & Táplálkozás

Apró tippek a hétköznapokra, amelyekkel könnyebb a fogyás

A fogyáshoz nem elegendõ egy diétás étrend, ahhoz bizony ateljes életünket érintõ változtatásokra szükség van, fõleg akkor, ha valós éstartós eredményeket szeretnénk elérni belátható idõn belül.

Hiszen teljes körû változásra van szükség az elért alakforma megõrzéséhez, és a súlyfeleslegleadásához. Viszont elég lehet csak pár apróságra odafigyelnünk, és a fentieknem is lesznek olyan távoli célok számunkra.

Érdemes szem elõtt tartanunk, hogy nem kell lemondanunk aszokásainkról a diéta miatt, így ha szeretünk étterembe járni, azt diétamellett is megtehetjük.

Viszont érdemes jobban odafigyelnünk az éttermi kínálatra, és fejben tartanunk azt a lehetõséget, hogy bizony olyan rejtettkalóriák lehetnek az ételben, amire nem is feltétlenül gondolnánk, vagy ha otthonkészítenénk, nem tartalmazna az adott fogás annyi kalóriát.

Éppen ezért jobb,hogyha odafigyelnünk az étteremben és tudatosan választunk az étlapról.

Az otthon elkészített ételeknél mi magunk határozhatjuk meg azok beltartalmi értékét, így nem kell, a miatt aggódnunk, hogy nem tudjukpontosan mibõl mennyit is fogyasztunk.

A fõzés során is alkalmazhatunk olyantippeket, amik segítenek nekünk a diétás ételek elkészítésében.

Így érdemeskevesebb olaj felhasználásával fõznünk és sütnünk, hisz egy adag olajban 120 kalória van, érdemes belõle minél kevesebbet használni, és az sem árt, hakalóriadús napraforgó olaj helyett áttérünk az olívaolaj használatára.

Egy zsúfolt és kemény nap után a legtöbb ember sokkal többeteszik vacsorára, mint amire a szervezetének szüksége van – e mögött a jelenségmögött lehet nemtörõdömség vagy éppen figyelmetlenség is.

Éppen ezért érdemes kisebb méretû tányérral terítenünk a vacsorához, hiszen erre majd garantáltankevesebb ételt szedünk, viszont tele szedjük, és úgy is érezhetjük, hogyhamarabb megtelik a hasunk a teli tányér elfogyasztása után.

Fõzésnél figyeljünk oda arra is, hogy zsírszegény termékeket használjunk, mint a 12%-os tejföl vagy a 1,5%-os tej. Viszont a nasikat nemkell teljes életre elfelejtenünk, de érdemes friss gyümölcsöket ennünk a csokikhelyett.

Ha fõzés közben szeretünk kóstolgatni és csipegetni, akkor érdemes ehelyett a rossz szokás helyett inkább rágóznunk és növelnünk afolyadékbevitelt.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel