Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Ezekkel ízesítsd a görögjoghurtot, hogy az diétás maradhasson

Diéta & Táplálkozás

Ezekkel ízesítsd a görögjoghurtot, hogy az diétás maradhasson

Remek segítség a diéták és fogyókúrák idején a natúrgörögjoghurt, ami egy rendkívül krémes fogás. Sok embernek azonban problémátjelent a natúr joghurtok elfogyasztása, és nehezen csúszik le a kevésbé ízesfalat, pedig a fogyókúrát igazán felturbózhatja a mások számára kedveltjoghurt.

Érdemes azon elgondolkodni, mivel lehet feldobni ezt a natúr joghurtot, hogy továbbra is a diétás céljainkat tudja szolgálni. Ebben acikkben, mi most szeretnénk néhány remek ötlettel segíteni.

A gyümölcsök kedvelõi biztosan szeretni fogják agörögjoghurtot, ha friss gyümölcsökkel dobják fel. Ha már zsírégetés a cél,érdemes zsírégetõ gyümölcsöket keverni a joghurtba, így bátran kerülhet bele ananász, banán, kivi, mangó, eper vagy éppen szeder.

A friss gyümölcsök helyettaz aszalt változat is jó választás, így mértékkel keverhetünk a joghurtbamazsolát, sárgabarackot vagy éppen vörös áfonyát.

Az olajos magvak issegítségünkre lehetnek, így kerülhet a joghurtba dió, mandula, mogyoró, kesudió;amik számos jótékony hatást képesek gyakorolni a szervezetre, és többek közötta súlyvesztésben is segítséget jelentenek.

A fenti ötletek kombinálására is vanlehetõség, így bátran dúsíthatjuk a joghurtot egyszerre gyümölccsel ésmagvakkal is.

Ha nem a fogyás a célunk, pusztán a görögjoghurtegészségünkre és anyagcserénkre gyakorolt kedvezõ hatásait szeretnénk élvezniés szeretnénk megtartani a tökéletes alakunkat, akkor még több lehetõség nyílik meg elõttünk a joghurt ízesítésére.

Bátran választhatunk étcsokoládét, diétáslekvárt is ízesítésnek; hiszen ezek megõrzik a joghurt jótékony tulajdonságait,és több energiát biztosítanak a szervezetünk számára, viszont mértékkel fogyasztva nem kell félnünk az elhízástól.

Hasonlóan kellemes ízesítõ az antioxidánsokban gazdag méz, amivel bátran feldobhatjuk a görögjoghurtunkat.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel