Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Gyors fogyás 1 hét alatt, akár 5 kilótól is megszabadulhatsz!

Diéta & Táplálkozás

Gyors fogyás 1 hét alatt, akár 5 kilótól is megszabadulhatsz!

Az igazán villám fogyás elsõsorban az izomzatból történik ésnem a zsírpárnákból. Ha mindez még nem volna elég, akkor az is garantált, hogya villámdiéta után a leadott kiló többszöröse jön majd vissza ránk.

A Saolin diéta azonban a maga természetes módszerével, a keleti életfilozófiával azonban segíthet nekünk, hogy nagyon hatékonyan és tényleg gyorsan adhassuk le afelesleges kilóinkat, mindenféle kellemetlen mellékhatás nélkül.

A diétás program ráadásul a pénztárcánkat is kíméli azon túl, hogy hatékonyanmegszabadulhatunk általa a felesleges kilóinktól. Ez annak köszönhetõ, hogytényleg természetes alapanyagok kerülnek az asztalra a kúra idején, aminek ahozzávalóit a legközelebbi kisboltban is könnyedén beszerezhetjük.

A Saolin diéta alapja, hogy elõre rögzített idõpontokban együnk egy keveset, éppen csak annyit, hogy megelõzzük az éhséget.

Fontos, hogynem fogunk étkezni, annak ellenére sem, a hogy a diéta elég monoton, ésjelentõs kalóriadeficitet jelent, azonban garantáltan beindítja a zsírégetéstez a kínai alapokon nyugvó kúra.

Hét nap leforgása alatt jelentõs kilót leadhatunk, és ez lehet az egyetlen motiváció, mert egy igen kemény kúra elénézünk, hiszen a diéta nem csak azt határozza meg, hogy mit ehetünk, de azt is,hogy mikor.

A reggelit 7 órakor, atízórait 10 órakor, az ebédet dél és egy óra között, az uzsonnát délután 4-5óra között, a vacsorát pedig este 6 órakor fogyaszthatjuk el. A diéta alatt a zöldségek fogyasztása korlátlan és a hetedik napon már a klasszikus, régi ételeinket is ehetjük.

Nézzük meg milyen étrendet érdemes követnünk a gyors diétánksorán.

1. nap

Reggeli: narancsos, kivis, almás párolt rizs

Tízórai: alma és körte/narancs

Ebéd: fõtt csirke/pulyamell nyers/párolt zöldségágyon

Uzsonna: alma és körte/narancs

Vacsora: gyümölcssaláta vagy gyümölcsök

2. nap

Reggeli: narancsos, kivis, almás párolt rizs

Tízórai: alma és körte/narancs

Ebéd: rizs és párolt vagy grillezett hal, gyümölcs

Uzsonna: alma és körte/narancs

Vacsora: zöldségsaláta kalóriamentesen

3. nap

Reggeli: narancsos, kivis, almás párolt rizs

Tízórai: gyümölcsök (aszalt/friss)

Ebéd: pizza-szelet húsmentesen vagy spagetti sajt nélkül

Uzsonna: alma és körte/narancs

Vacsora: gyümölcssaláta, gyümölcs

4. nap

Reggeli: narancsos, kivis, almás párolt rizs

Tízórai: gyümölcsök (aszalt/friss)

Ebéd: egy fõtt burgonya grillezett/párolt pulykamellel(diónyi vajjal dobhatjuk fel a krumplit)

Uzsonna: alma és körte/narancs

Vacsora: zöldségsaláta kalóriamentesen

5. nap

Reggeli: narancsos, kivis, almás párolt rizs

Tízórai: alma és körte/narancs

Ebéd: párolt/fõtt zöldborsó párolt/grillezett csirkemellelvagy hallal

Uzsonna: alma és körte/narancs

Vacsora: gyümölcssaláta, gyümölcs

6. nap

Reggeli: narancsos, kivis, almás párolt rizs

Tízórai: alma és körte/narancs

Ebéd: párolt vagy grillezett zsírszegény hús, frissenfacsart gyümölcslé

Uzsonna: alma és körte/narancs

Vacsora: gyümölcs, frissen facsart gyümölcslé

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel