Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Gyümölcsök a fogyókúrás étrendben

Diéta & Táplálkozás

Gyümölcsök a fogyókúrás étrendben

Fogyókúrára általában olyankor adjuk a fejünket, amikorállunk a tükör elõtt egy-egy kedvenc ruhadarabunkban, és azt tapasztaljuk, hogykorántsem áll olyan jól rajtunk, mint korábban – ha egyáltalán ránk jön még aza ruha.

Diétázni egészségesen úgy lehet, ha élünk az ehhez szükséges természetes alapanyagok adta lehetõségekkel, amelyek szinte egész évbenteremnek számunkra és a hatékony fogyókúra céljait szolgálhatják. Elárulom, agyümölcsökrõl van szó!

A tavasz hírnöke az eper, ami alacsony cukor és kalóriatartalmával önmagában fogyasztva, salátába vagy joghurtba keverve megédesíthetia diétánkat.

Az év minden napján magunkhoz vehetünk az almából, ami az emésztés optimális mûködése mellett a szervezet megtisztulásában is segíthet.

A paradicsom is hónapokon át elérhetõ számunkra. Egyetlengyümölcsünk, amit inkább zöldségként használunk fel, hiszen szendvicshez,salátában, valamilyen ételben feldolgozva használjuk, és magában ritkánfogyasztjuk.

A kalóriatartalma másfél liter paradicsomlének, 30 kalória; a sárgarépa remek édesítõtársa lehet a paradicsomnak. Az ideális fûszerekkelkombinálva mind italként, mind levesként pompás tárunk lehet a diétában.

Ananász – csak így nevezzük a diétázók egyik zsírégetõtársát, ami segíti a bélmûködést is. Éretten fogyasztva a köztes étkezésekalkalmával kellõ energiával lát el, segíti az emésztést, a zsírégetést.

A görögdinnye nem csak a nyarat jelenti, de a fogyni vágyókszámára az egyik legkedveltebb gyümölcs. Alacsony a kalóriatartalma, nem tartalmaz zsírt, viszont nagy százalékban vízbõl áll, így tisztító hatásajótékonyan hat a koleszterinre is.

Ha már görögdinnye, azt általában magában ésjéghidegen esszük. A sárgadinnye már ennél változatosabb felhasználásilehetõségekkel kecsegtet, amihez citromot és cayenne borsot adva igazifogyasztó levest készíthetünk. A sárgadinnye is rendelkezik a görögdinnye kedvezõtulajdonságaival, ám több energiát tartalmaz.

Bármilyen diétába is fog az ember, azt mindig észben kelltartania, hogy a megfelelõ testmozgás elengedhetetlen része a sikernek.

Az évminden idõszakában találhatunk számunkra kedvezõ és fogyasztó mozgásformát:nyáron úszhatunk, télen síelhetünk, szánkózhatunk, jégkorizhatunk, edzõterembenerõsödhetünk, az átmeneti évszakokban pedig futhatunk, biciklizhetünk,görkorizhatunk.

A diétás étrend a mozgással karöltve adhatja meg számodra újra azt a lehetõséget, hogy belebújj a kedvenc ruhádba, az kényelmes viseletlegyen számodra, és magabiztosan fogadd a bókokat, amikor megdicsérnek, hogymilyen jól is áll neked ma ez a ruha, milyen csinos vagy ma!

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel