Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Hogy lehet gyorsabb az anyagcserénk, hogy könnyebben fogyjunk?

Diéta & Táplálkozás

Hogy lehet gyorsabb az anyagcserénk, hogy könnyebben fogyjunk?

A testalkat és a forma alapvetõ meghatározója azanyagcserénk mûködése, így akinek lassabb az anyagcseréje az hajlamosabb afelesleges kilók felszedésére. A diéták idején is kulcsfontosságú az emésztésés az anyagcsere gyorsasága, mert ezzel fogyhatunk igazán könnyen éshatékonyan. A diéták éppen ezért azt veszik alapul, hogy felgyorsítsák azemésztési folyamatokat, ahogy a salaktalanító kúráknak sem lehet más a céljuk.

Az emésztésünk felel azért, hogy felhasználja az ételekkelbevitt kalóriamennyiséget, és a mûködéshez szükséges energiává alakítsa azt. Az anyagcsere sebessége teljesen egyedi, egyénenként eltérõ sajátosság, amitnagyban befolyásol, hogy milyen életmódot él az illetõ. Sok esetben a lassúanyagcsere mögött genetikai hajlam áll, és ezzel a súlyfelesleg kialakulásamögött is részben a hajlam és az öröklõdés tehetõ felelõsség.

Bármennyire isjelentõs szerepet vesz ki az anyagcserénk milyenségébõl a genetika, számtalanmás befolyásoló tényezõ is akad még, sõt mi magunk is tehetünk azért, hogyoptimálisabb mederbe tereljük az emésztési folyamatainkat.

Éppen ezért, ha a felesleges kilóinkat le szeretnénk adni, az elsõ lépés, amit meg kell tennünk,hogy felturbózzuk az anyagcserénket. Ehhez reggelizzünk minden nap, a szervezetnem éhezhet, ha szeretnénk az emésztésünket csúcsra járatni, mert a célunk agyorsítás és nem a lassítás, fõleg nem a raktári folyamatok beindítása.

Az elsõ, és a legfontosabb lépés tehát a rendszeresenfogyasztott reggeli. A reggeli mellett pedig nagy segítség lehet a zöld tea kortyolgatása, ami mind koffein mind antioxidáns tartalma révén gyorsítja azanyagcserét és segít lebontani a felesleges zsírszöveteinket.

Naponta 2-3 litertiszta víz elfogyasztása ugyancsak az egekbe repíti az anyagcserénk sebességét,így semmiképpen se hanyagoljuk el a megfelelõ folyadékbevitelt, mert ez segítabban, hogy könnyedén képes legyen a szervezet a felesleges kalóriákelégetésére. Mindezek mellett még mindig van segítség, még mindig van miheznyúlni, így nyugodtan kerüljön az asztalunkra több tejtermék és többrostban-gazdag tápanyag is, annak érdekében, hogy valóban gyors legyen azemésztésünk.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel