Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Így készítsd a zöld teát, hogy biztosan hasson!

Diéta & Táplálkozás

Így készítsd a zöld teát, hogy biztosan hasson!

Hatékony, ajánlott, és korlátlan mennyiségben iható ital adiétás és fogyókrás célú programokban a zöld tea. Érdemes tudnunk, hogyankészítsük el a zöld teát úgy, hogy az valóban segítse a fogyást, egészséges éskellemes ital legyen.

A fogyasztó hatású zöld tea elkészítése eltér a klasszikus teafõzéstõl, így ha azt szeretnénk, hogy a fogyókúránkat támogassa a zöld teafogyasztása érdemes megfogadni néhány tanácsot.

Ezeket a tanácsokat azért isérdemes megfontolni, mert a helytelen elkészítés következtében a zöld teaszámos jótékony hatásától eshetünk el és még a speciális íz világot sem élvezhetjük ki; helyette kapunk egy íztelen és az emésztésünket nem befolyásolóitalt.

Az egyik szabály, amit mindig tartsunk be, hogy a zöld teát tilos 100 fokos, forrásban lévõ vízzel nyakon önteni, mert elvész az értékesantioxidáns tartalmának a legjava.

Ennek elkerülése érdekében ki kell várnunk,míg a forrásban lévõ víz 75-80 fokosra hûl, és csak ekkor önthetjük rá afilterre, teanövényre. Fogyókúra során érdemes pici mézzel ízesíteni, az anyagcsere felpörgetése pedig akkor érhetõ el, ha tejszín is keverünk a teánkba.

Érdekesség – amit az emberek többsége nem tud a zöld teáról, hogy óriási antioxidáns tartalma mellett gazdag koffeinben; koffeintartalma meghaladja afekete teáét, és majdnem eléri a kávé koffeintartalmát.

Érdemes a zöld teakiválasztása során figyelni arra, hogy legalább fele arányban tartalmazza apolifenolokat, hiszen 250 mg szükséges belõle a fogyás biztosításához aszakemberek szerint, vagyis napi négy csésze zöld tea fogyasztása javasolt.

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel