Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Narancsos diéta, avagy a legjobb amerikai fogyókúra

Diéta & Táplálkozás

Narancsos diéta, avagy a legjobb amerikai fogyókúra

Amerika, mint divatdiktátor, nem pusztán a ruhaviseletekben jár elõl, hanem számos egyéb irányzat, így a fogyókúrás hóbortok területén is újdonságokkal halmozza el a keleti országokat.

Ha felüti a fejét egy amerikaidiétás program, akkor elõbb-utóbb Európába is elér az új õrület szele – ilyentrendi és szuper hatékony programnak ígérkezik a narancsos diéta is.

A narancsos diéta egy 5 napos program keretében ígérszámunka jelentõs fogyást. A program háromszor ismételhetõ meg, és a 15 napos kúra után pár hét szünetet kell beiktatni, hiszen a lemondások révén ez a diétais megterheli a szervezetet, bármennyire is változatosan ehetünk az öt napalatt.

A 15 napos kúra a testsúlyunktól függõen 5-10 kg-os súlycsökkenést garantál.

Amerikai fogyókúra révén sem kell aggódnunk az alapanyagok beszerzését tekintve, hiszen manapság Magyarországon is minden élelmiszer kapható, így a diéta alapját képezõ narancshoz is egész évben könnyedén hozzájuthatunk.

Nézzük csak, milyen bevásárló listával induljunk el a közeli szupermarketbe, ha úgy döntöttünk belevágunk a narancsos programba:

– 1 alma

– 3 szelet húsos, sovány sonka

– 20 dkg gépsonka

– 12 dkg sovány túró

– 12 dkg sovány hús

– 25 dkg répa

– 1 csemege uborka

– 2 fej saláta

– 21 db kétszersült

– 6 tojás

– 8 paradicsom

– 5 pohár zsírszegény tejföl (5×2 dl)

– 10 db narancs

A fentieken kívül bármilyen zöldség vagy gyümölcs beiktatható a diétánkba, amiket megszorítások nélkül ehetünk az ötnapos program alatt, viszont érdemes a grapefruitra és az ananászra helyezni a hangsúlyt, ha látványos eredményeket szeretnénk elérni a program végére.

Nézzük, hogyan is néz ki napokra lebontva a narancs diétaétrendje!

1. nap

Reggeli: 1 narancs, 2 kétszersült, 1 csésze kávé vagy zöldtea (cukormentes)

Ebéd: 1 narancs, 1 tojás, 1 pohár tejföl, 2 kétszersült,csésze kávé vagy zöldtea (cukormentes)

Vacsora: 2 paradicsom, 0,5 fej saláta, 2 tojás, 2 kétszersült, valamint egy 0,5 pohár tejföl

2. nap

Reggeli: 1 narancs, 2 kétszersült, 1 csésze kávé vagyzöldtea (cukormentes)

Ebéd: 1 narancs, 1 tojás, 1 pohár tejföl, 2 kétszersült,csésze kávé vagy zöldtea (cukormentes)

Vacsora: 6 dkg roston sült sovány hús, 1 paradicsom, 1narancs, 0,5 pohár tejföl (opcionálisan 1 kétszersült)

3. nap

Reggeli: narancs, 2 kétszersült, 1 csésze kávé vagy zöldtea(cukormentes)

Ebéd: 1 narancs, 1 tojás, 1 pohár tejföl, 1 fej saláta

Vacsora: 3 szelet gépsonka, 1 kétszersülttel, 0,5 pohártejföl, 1 narancs

4. nap

Reggeli: 1 narancs, 2 kétszersült, 1 csésze kávé vagy zöldtea (cukormentes)

Ebéd: 12 dkg túró, 1 paradicsom, 1 csemege uborka, 1kétszersült

Vacsora: 6 dkg roston sült sovány hús, 2 paradicsom, 1kétszersült, 1 alma

5. nap

Reggeli: 1 narancs, 2 kétszersült, 1 csésze kávé vagy zöldtea (cukormentes)

Ebéd: 20 dkg gépsonka, 1 paradicsom, 1 kétszersült

Vacsora: 25 dkg fõtt répa, 1 tojás, 1 paradicsom

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel