Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Négy élelmiszer, ami elengedhetetlen a sikeres hasi zsír fogyókúrához

Diéta & Táplálkozás

Négy élelmiszer, ami elengedhetetlen a sikeres hasi zsír fogyókúrához

A hasi zsírnál makacsabb zsírréteg nincs még egy az emberi testen. Rendkívül nehéz leadni, mert szinte lehetetlen átmozgatni az adott régiót, miközben megfelelő diéta nélkül még csak nem is álmodhatunk ilyesmiről.

A megfelelő diéta kiválasztásához ráadásul rengeteg alapvető ismeretanyagra szükségünk lesz, ezáltal például meg kell ismerkednünk azokkal az élelmiszerekkel, melyek szó szerint elkergetik rólunk a hasi zsírréteget, merthogy rengeteg olyan étel van, ami ebből a szempontból hatásosabb, mint a többi. Hogy melyek ezek? Lássunk négyet!

Halételek

A legtöbb halétel kifejezetten előnyös abban az esetben, ha a hasi zsír fogyókúra a cél. Ennek az oka a halfélékben megtalálható rengeteg omega-3 zsírsavban keresendő, mely kapcsán több tudományos tanulmány is taglalta már a kapcsolódó egészségügyi előnyöket. illetve azt is, hogy mennyire komoly hátrány, ha az étrendből hiányzik az omega-3 zsírsav.

Nekünk azonban most éppen a sok omega-3 zsírsav a lényeg, melynek gazdagsága javítja a szív egészségét, csökkenti a demencia lehetőségét, miközben olyan folyamatokat indít be a szervezetünkben, melyek felgyorsítják az anyagcserét, valamint a testzsír feldolgozását és kiürítését a szervezetből.

Az omega-3 zsírsavhoz együnk sok halat, főként szardíniát és lazacot, de fogyaszthatunk halolajat, sőt, a lenmagban és a sötétebb levelű zöldségekben, illetve salátákban egyaránt rengeteget találunk ebből az összetevőből.

Diófélék

Azt tehát már tudjuk, hogy az omega-3 zsírsavak hasznosak a fogyás tekintetében, és ebből, illetve más egészséges zsírokból a diófélék is alaposan el vannak látva, így rendszeres fogyasztásukkal alaposan csökkenteni tudjuk a hasunk körfogatát.

Ezt a hatást fokozhatjuk az ezekben megtalálható magnéziummal, hiszen a diófélék nagyon jó magnéziumforrások, melyek pozitívan befolyásolják az alvást és az anyagcserét, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy fogyásnak induljon a szervezetünk.

Ezen felül a magnéziumban gazdag élelmiszerek mindig támogatják a súlycsökkentést, így érdemes beiktatni az étrendünkbe minél több diót, lencsét, szóját és fekete babot, de a rostban gazdag magvakat is.

Tejtermékek

A tejtermékek ugyan kétélű fegyverek, hiszen lehetnek nagyon zsírosak, de a bennük található rengeteg fehérje rendkívül fontos ahhoz, hogy beindítsa a szervezeten belül a fogyáshoz szükséges folyamatokat.

Az Alabama Egyetem 2010-es kutatásából megtudtuk például, hogy azok a változókor előtt álló nők, akik naponta legalább félcsészényi alacsony zsírtartalmú joghurtot fogyasztottak, bizonyos időintervallumon belül 10 centimétert is veszíthettek a hasuk körfogatából.

Mindig iktassunk be tehát a fogyókúránkba minél több zsírszegény tejterméket, amivel sok fehérjét és kalciumot kaphat a szervezetünk, melyek határozottan nagy segítséget biztosítanak akkor, ha a hasunkra lerakódott zsír ledolgozása a cél.

Meggy

Bár a kutatók sem értik még teljes egészében, de a napi szintű meggyfogyasztás is alaposan hozzájárul ahhoz, hogy a hasi zsírrétegtől meg tudjunk szabadulni könnyedén. Nyilván nem egyszerű minden nap hozzáférni egy szezonális gyümölcshöz, de vannak 100 százalékos hazai meggylevek, melyek azért tökéletesen ideálisak egy-egy kúrához.

A legjobb ráadásul, hogy a meggy egy nagyon erős antioxidáns, amivel könnyedén védelmet nyújthatunk szervezetünknek a szabadgyökökkel szembeni károktól, ezáltal védelmet kapunk a rák vagy más gyulladásos eredetű betegségekkel szemben.

Forrás

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel