Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Négynapos ismétlő diéta, amitől elszállnak a plusz kilók!

Diéta & Táplálkozás

Négynapos ismétlő diéta, amitől elszállnak a plusz kilók!

Általánosságban elmondható, hogy minden ember legalábbegyszer diétára adja a fejét, és annak többnyire semmilyen eredménye sincs. Elképzelhetõ, hogy most éppen ön is azon gondolkozik, hogy lefaragjon párkilót, és szeretne valamilyen diétás programot kipróbálni.

Érdemes az amerikaiszínész és énekesnõ, Hilary Duff, által ajánlott módszert választani, hiszen eza négynapos ciklikus diéta garantáltan eredményes. Az ismert hölgy 5 kilót adott le a módszer segítségével, picivel több, mint 8 hét alatt.

A programsajátossága hogy egy héten csak 4 napra ad nekünk támpontot az étrendünkre, a többi 3 napon ehetünk kedvünk szerint – persze mértékkel és tudatosan megválogatva ételeinket.

Nézzük csak, mit ajánl a program a 4 napos ciklusokra!

1. nap

Reggeli: kefires mangó turmix vagy kefires ananász turmix

Tízórai: 20 dkg friss gyümölcs, gyümölcssaláta

Ebéd: Paradicsomos marharagu (10 dekagramm sovány marhahústegy teáskanálnyi forró olívaolajon megsütünk, ehhez keverünk 15 dkg zöldségetés 1 fej hagymát felkockázva, fûszerezzük, majd egy teáskanál paradicsompürével5 percig pároljuk. Végül felöntjük egy dl paradicsomlével és 15 percig fõzzük.A ragut spagetti tésztával tálaljuk.)

Uzsonna: Túros abonett, zöldpaprika

Vacsora: Tormás bécsi szendvics (pirított tósztkenyér,tormakrém és bécsi felvágott)

2. nap

Reggeli: Magos kenyér házi lazackrémmel

Tízórai: Rizses joghurt

Ebéd: Gombás rizottó (Beáztatunk 3 dkg erdei gombát, amitlecsepegtetve 1 tk olajon megpárolunk. A gomba szaftjára öntünk egy fejfelkockázott hagymát és 8 dkg rizst, amit üvegesre párolunk, majd 2,5 dl húsléhozzáadásával készre fõzünk.)

Uzsonna: Citrus gyümölcsökkel kevert túró

Vacsora: Garnélás vagy tengeri gyümölcsös rizssaláta

3. nap

Reggeli: Sajtos, sonkás pirítós

Tízórai: 15 dkg friss gyümölcs

Ebéd: Káposztás rakott krumpli (Klasszikus rakottkrumpliként készítjük elhagyva a zsírokat és a húst, helyettük káposztáthasználva.)

Uzsonna: Gyümölcs

Vacsora: Sonkás, uborkás szendvics teljes kiõrlésû kenyérrel

4. nap

Reggeli: Ananászos müzli

Tízórai: Frissen facsart narancslé vagy tejes turmix

Ebéd: Cukkinis csirke (112 dkg csirkemell filét kevésolívaolajon megpirítunk, amit paprikával és gyömbérrel fûszerezünk. A hústkiszedjük, és a szafthoz adjuk a felaprított zöldpaprikát, póréhagymát, 10 dkgcukkinit, 10 dkg padlizsánt, amit 5 percig párolunk. Mindent egybeöntünk és 1dl húslével felöntve felforraljuk, majd puhára fõzzük. Párolt rizzsel tálaljuk.

Uzsonna: Uborkasaláta kaporral fûszerezve

Vacsora: Tojással, túróval, gombával gazdagított zöldségkeverék(paprika, répa, zeller, uborka, paradicsom)

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel