Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Norbi 30 napos diétája

Diéta & Táplálkozás

Norbi 30 napos diétája

Számtalan híresség hazánkban Norbi módszerére esküszik,amellyel végre sikerült tartós fogyást elérniük. Nem véletlen a módszertöretlen sikere, hiszen Norbi módszere segítségével havi szinten 10 kiló súlyfeleslegtõlis meg lehet szabadulni.

Ehhez nem is kell mást tenni, mint betartani néhány alapszabályt, ha igazán elszántak vagyunk, akkor beszerezhetjük Norbi szakácskönyvét is.

Norbi tanácsaival dióhéjban szeretnénk most megismertetni azolvasóinkat. Mit ajánl Norbi a 30 napos diétája idejére?

1. szabály a lisztrõl:

A puffasztott búzaszelet helyettesítheti a kenyeret, mert a diéta alatt minden liszt a tiltólistára kerül, még a teljes kiõrlésû és agraham lisztek is, nem csak a fehér liszt.

2. szabály a cukorról:

A cukor, a barna cukor, a méz tiltólistára kerül. Az édesítõszerek közül érdemes olyat választani, amiben nincs aszpartám. Ha édesízre vágyik az ember a lehetõ legjobb, ha eszik valamilyen gyümölcsöt aszaltvagy friss formában, esetleg fagyasztott gyümölcsöt, ha már nem elérhetõ.

3. szabály a folyadékokról:

Minimum 1,5 liter folyadék szükséges, azonban nem szabaderõltetni. A diéta alatt valamennyire egyébként megnõ a folyadékigény, aminekrévén csökken majd az étvágy is. Az alkoholnak nincs helye a diétában.

4. szabály az evésrõl:

Sokszor kell ennünk és keveset. Nem szabad, hogy éhség törjön ránk és az falási rohamokban végzõdjön. Érdemes lefekvés elõtt 4 órával enni utoljára. A cél, hogy gyors legyen az emésztésünk.

5. szabály a zsírfogyasztásról:

Tiltólistás a zsír, de még olajból is csak éppen annyi amegengedett, ami feltétlenül szükséges az ételek elkészítéséhez.

6. szabály a húsfogyasztásról:

Az étrendben kapjanak helyet a szárnyasok, a hal és a sovány marhahús; viszont kerüljünk el minden disznóságot és disznóból készült terméket(hurka, kolbász, szalonna).

7. szabály a zöldség, gyümölcsfogyasztásról:

Mind a zöldség, mind a gyümölcs között több olyan is van,aminek magasabb a szénhidrát, illetve cukortartalma. Éppen ezért legyünk óvatosak. Az eper, málna, meggy, zöldalma, szeder, ribizli bátran fogyasztható.A sárgarépa, paradicsom, paprika, saláta, káposzta, cékla, nyers uborka,hagyma, karalábé, brokkoli szintén jó választás.

8. szabály a müzli és gabonafélék fogyasztásáról:

Ha müzli, akkor válasszuk az adalékoktól és egyéb mûanyagoktól mentes, teljesen natúr változatokat.

9. szabály a rágcsálnivalókról:

Soha, semmilyen alakban, semmilyen formában elkészített rágcsálnivaló nem engedhetõ meg!

10. szabály a fõzelékfogyasztásról:

Ha már fõzelék, akkor csak a zöldség és joghurt vagy tejföl.Ki kell iktatni mindenféle keményítõt, és rántást sem szabad használni.

11. szabály a mozgásról:

Minél többet és rendszeresen, lehetõség szerint a legtöbbesetben a szabadban történjen. Ez nagyon jó hatással lesz a bõrre, az általános közérzetre és kedvre egyaránt.

12. szabály a só fogyasztásról:

Az ízfokozókat mellõzni kell, viszont a tengeri só mérsékelthasználata Norbi szerint is javallott, hiszen a szervezetnek szüksége vanvalamennyi sóra. Fõzéshez érdemes a tengeri sót használni.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel