Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Ősszel is megszabadít felesleges kilóidtól a 90 napos fogyókúra!

Diéta & Táplálkozás

Ősszel is megszabadít felesleges kilóidtól a 90 napos fogyókúra!

Megszületett bennünk az elszántság és célul tûztük ki, hogyleadjuk a felgyülemlett súlyfelesleget. Két út áll elõttünk: rapid fogyókúrábakezdünk megkockáztatva a jojó-effektust vagy apró lépésekben, egy egészségesebbéletmódot kialakítva adjuk le a felesleges kilókat.

Az utóbbi útra lépve támogathat bennünket a tartós fogyás elérésében a 90 napos program, amely, mintneve is elárulja; 90 napra, azaz 3 hónapra ad nekünk támpontot a fogyáshoz.

A program segítségével akár 15-20 kg súlyfelesleg is leadható, és mindemellett kialakíthatunk magunkat egy új életvitelt is. A program szempontjából kedvezõ, ha hamarabb érjük el a vágyott célunkat, akár félbe is hagyhatjuk a kúrát ésnem kell tartanunk attól, hogy visszaszaladnak a leadott kilók.

A program alapja az élelmiszerek szétválasztásán nyugszik,amiket négynapos periódusokban ismétlünk a kúra 90. napjáig.

A négynapos periódus a következõ: fehérjenapot keményítõnap követ, amely után szénhidrátnap következik, végül gyümölcsnap – és kezdõdhet újra a fehérjenap és ígytovább a program végéig, ebben a megadott szigorú sorrendben.

A kúra alattminimum havi egy alkalommal víznapot kell tartani, amikor ásványvizetfogyasztunk. A víznapot mindig gyümölcsnap után és fehérjenap elõtt kellbeiktatnunk a diétánkba.

Fontos alapvetés a programban, hogy reggelire csak friss gyümölcsöt ehetünk. Hogy pontosan milyen gyümölcsöt és mennyit eszünk, azszabadon megválasztható, és reggeltõl délig (ebédet megelõzõ egy órátbezárólag) ehetjük a kedvenc gyümölcseinket.

A diéta végeztével érdemes mégplusz 90 napig megtartani ezt a szabályt a délelõtti gyümölcsevésselkapcsolatban, mert ez segít igazán a tartós fogyásban, a vérnyomáskarbantartásában és az agyunk mûködése szempontjából fontos cukrok optimálisfelhasználásában.

A kúra alatt cukormentes tea és kávé korlátlan mennyiségben fogyasztható. A diéta alatt különösen fontos egyébként a megfelelõfolyadékbevitel tiszta víz és gyógyteák formájában.

A következõkben nézzük meg picit, hogyan is lehet elképzelnia fent említett négynapos periódusokat konkrét ételek példáján keresztül. Azelsõ nap a fehérjenap, amikor a húsok, halak, tojás, tejtermékek kerülnek elõtérbe, de ezen a napon is megengedett egy szelet kenyér, és bármennyi nyerssaláta.

A következõ nap a keményítõnap, amikor a zöldségeké a fõszerep, ígybátran ehetünk krumplit, répát, lencsét, babot, borsót, kukoricát, rizst. Ezen anapon is elfogyaszthatunk egy szelet kenyeret és végtelen mennyiségû zöldsalátát.

Az ételek elkészítésének módjában teljesen szabad kezet kapunk, haakarunk, sütünk, ha úgy tartja kedvünk, akkor fõzünk és párolunk.

A következõ asorban a szénhidrát nap, ami talán a legkönnyebben megugorható nap aprogramban, hiszen a sós sütemények, a fõtt tészta, a laza feltéttel elkészített pizza is belefér ebbe a napba, és természetesen a salátáról ekkorsem kell lemondanunk.

A következõ napunk a gyümölcsnap, amikor reggeltõl estigannyi gyümölcsöt ehetünk, amennyi csak belénk fér, és akár 100%-osgyümölcsleveket, frissen készített dzsúszokat is ihatunk.

A 90 napos diéta elõnye, hogy saját meglátásunk, akaraterõnkés képességeink függvényében, akár más, már számunkra jól bevált módszerekkel is kombinálhatjuk.

A szemet gyönyörködtetõ és igazán tartós eredmény érdekében bátran sportoljunk a diéta alatt. Ha naponta 30 percet szánunk a mozgásra és átlagos elhízás esetén a 3 hónap alatt leadunk 10-20 kiló súlyfelesleget, akkormár azt mondhatjuk, hogy sikerült örökre megváltoztatnunk az életünket.

Mindehhez akaraterõre, 90 napra, és némi mozgásra van szükségünk.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel