Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Reggelizz, hogy lefogyj!

Diéta & Táplálkozás

Reggelizz, hogy lefogyj!

Számtalan ember sieti, vagy éppen odázza el teljesen areggeli elsõ étkezést. Pedig a reggeli számtalan elõnyt jelenthet aszervezetünk számára, hiszen segíti törekvéseinket egészségünk megõrzésében, ésazzal, ha reggelire eszünk pár falatot a fogyás folyamatát is kedvezõen tudjukbefolyásolni.

Sajnos sokszor az állandó taposómalom áll a sietve bekapottreggelik, a kihagyott reggelik, vagy az eltolt reggelik mögött, mert az emberekélete és így a reggelek is tele vannak rohanással. Ez egy nagyon káros szokás a szervezetünk számára, és számos olyan tényezõ van, ami miatt a reggelielengedhetetlen.

A vacsorára elfogyasztott ételt a szervezet már elhasználta ésaz éjszakai alvás következtében ébredéskor már 10-12 óra is eltelhetett avacsora óta, és a szervezetünk szó szerint éhezik, tartalékai is kiürültek.

Areggeli kihagyásával az alacsony vércukorszint következtében a szervezetfokozottan keresi a felhasználható energiákat, és mi könnyen kimerülhetünk,hamar elfáradhatunk, és kevésbé tudunk odafigyelni arra, amit éppen csinálunk.

Kutatási adatok is alátámasztották, hogy akik ébredés után reggeliznek sokkal inkább energikusak és jobbak a figyelmi képességeik, mint azoknak, akikkihagyják a reggeliket.

Fogyókúrás szempontból úgyis tekinthetünk a reggelire, hogya harmonikus táplálkozás alapja. Hiszen a diéták során is ajánlott, hogyrendszeresen, naponta 5 alkalommal együnk, és ebben nem fér bele az, hogyegyszerûen mellõzzük a reggelit.

A kiadós reggelivel elérhetjük, hogy elegendõenergiánk legyen a nap további részében, és késõbb csak kisebb adagok elfogyasztásais elegendõ legyen számunkra.

A bõséges reggelivel tehát azt garantálhatjuk,hogy egy teljes napra vetítve kevesebb táplálékkal is beérjük, és ezzel az alacsonyabb kalória bevitel következtében fogyást érhetünk el rövidebb éshosszabb távon egyaránt.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel