Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Szeretné megelőzni a rákot, miközben fogyókúrázik is? Íme, a megoldás!

Diéta & Táplálkozás

Szeretné megelőzni a rákot, miközben fogyókúrázik is? Íme, a megoldás!

Az egészséges életmód egyik alapja a helyes táplálkozás,hiszen a daganatos megbetegedéseket sem csak a genetika és a környezet hatásaibefolyásolják, hanem életmódunk és ez által étkezési szokásaink is hatássalvannak arra, hogy megbetegedünk-e vagy sem.

Ha céljaink közé tûztük ki, hogylefogyunk, és ezt szeretnénk úgy elérni, hogy ne kockáztassuk meg a daganatosmegbetegedések kialakulását, érdemes pár játékszabályra odafigyelnünk.

Két oldalról lehet megközelíteni a kérdést, amibõl az egyikoldal az, hogy mi az, aminek a fogyasztását érdemes minimalizálnunk. Ilyenalapanyagok a cukor, a só, és az alkohol.

Ezzel az apró változtatással máróriási lépést teszünk elõre a rákos megbetegedések megelõzése érdekében,illetve a fogyás útján is. Mit jelent a fenti kijelentés a gyakorlatban?Érdemes számûzni a cukros üdítõket és a túlzott alkoholfogyasztást is.

Ha már acukor és a só fogyasztását minimalizáljuk, akkor érdemes elkerülnünk akészételek és gyorséttermi kosztok fogyasztását is. A szintetikus anyagoksincsenek túl jó hatással a szervezetünkre, ezért érdemes meggondolnunk, hogymilyen étrend-kiegészítõt fogyasztunk, hogy elkerüljük a káros anyagokfelesleges bevitelét a szervezetünkbe.

A másik oldalról azt nézhetjük meg, mi az, aminek afogyasztását érdemes megsokszoroznunk. Ilyen alapanyagok a zöldségek és agyümölcsök, amikbõl naponta ajánlott 650 grammot fogyasztanunk, elõnyösen frissés nyers formában.

Ilyen a megfelelõ mennyiségû folyadék (körülbelül 2 liter)elfogyasztása egy nap tiszta víz formájában. Ilyen a gyógyteák fogyasztása.Ilyen a megfelelõ mennyiségû rost elfogyasztása is, érdemes napi 30 grammotennünk belõle.

Könnyedén fedezhetjük ezt a napi igényt teljes kiõrlésûpékárukkal és hüvelyesek fogyasztásával. A húsok közül érdemes a szárnyasokat,halakat, sovány húsokat választani, a többi húsból az elfogyasztott mennyiségjobb, ha nem haladja meg a heti 0,5 kg mennyiségét – mindezekkel a tanácsokkalelérhetõ a fogyás, és elkerülhetõ a rákos betegség megjelenése az életünkben.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel