Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Szeretnéd megtudni, hogy mi a leghatásosabb fogyókúra hasra? Akkor most jól figyelj!

Diéta & Táplálkozás

Szeretnéd megtudni, hogy mi a leghatásosabb fogyókúra hasra? Akkor most jól figyelj!

A stresszes életmód és a modern társadalom általánosan rossz berögződései miatt egyre több ember szenved túlsúlytól, mely elsőként jellemzően a derék környékén rakódik le. Emiatt sokan szeretnék megtudni, hogy mi a leghatásosabb fogyókúra hasra? Ha te is ennek a kérdésnek a nyomában jársz, akkor lássuk a kiindulópontokat!

Először is törődj bele, hogy ez egy hosszú folyamat lesz

Nagyon sokan akarnak gyors eredményt a fogyás kapcsán, de csak kevesen gondolnak bele abba, hogy azok a plusz kilók sem 2-3 nap alatt kerültek oda a pocakra, hanem bizony évek leforgása alatt, ezért nekünk is hosszú hónapokba fog telni, amíg egészséges keretek között, valóban a rajtunk lévő zsírt leolvasztjuk magunkról.

Az esztétikai oldal mellett a hasi zsír kapcsán erre különösen nagy szükség van egészségügyi okokból is, hiszen rengeteg betegséget okozhat a deréktájon lerakódott felesleg, de mivel köztudott tény, hogy ezt a legnehezebb leadni, ezért kifejezetten nagy küzdelem elébe nézünk. Ezt mindig szerencsés először letisztázni fejben, hiszen sokan nem is tudják még ilyenkor, mekkora változás előtt állnak.

Felejtsd el a villámdiétákat, ide gyökeres változás kell

Egy villámdiéta ugyanis általában mindenre jó, csak éppen fogyásra nem. Segítségével a mérlegen talán kevesebbet nyomhatunk, mert kihajtja belőlünk a vizet, de sem az alakunkat nem tudjuk formálni egy párnapos változással, sem a zsírégetést nem tudjuk beindítani. Ehhez, és úgy általában a hasi fogyáshoz drasztikusabb változás kell!

Igazi életmódváltás, ha úgy tetszik, aminek részeként az addigi életünk berögződéseit kénytelenek leszünk elfelejteni, hiszen ha elhíztunk mellette, akkor biztosak lehetünk abban, hogy nem olyan életmódot folytattunk, ami újabb éveken át követhető lehet.

A legtöbbször elegendő szokott lenni az étrend teljes módosítása, illetve az aktívabb életmód bevonása, ellenben aki nagyon rohanó és erősen stresszes életet él, keveset alszik, ritkán kapcsolódik ki, ott ezen a téren is nagyon fontos változásokra van szükség, ellenkező esetben nem beszélhetünk majd hatékony fogyókúráról.

Változásod legyen mindig folyamatos és kitervelt

Óva intenénk azonban mindenkit a hirtelen és drasztikus változástól, hiszen amennyiben a szervezet hozzászokott éveken át az egészségtelen életmódhoz, akkor nem tehetjük meg azt, hogy egyik napról a másikra teljesen ellentétes irányban kezdünk el élni, mert hirtelen nagyon kellemetlen mellékhatásai lehetnek.

Éhezni például egyáltalán nem szabad, mert azzal fokozzuk a hízásra való hajlamot, de azt sem tehetjük meg, hogy ma még hamburgerezünk, holnap pedig csak zöldséget és gyümölcsöt eszünk, mert a sok rost erőteljesen kikezdheti az emésztőrendszerünket, főleg a gyomrot és a beleket, hasmenéses állapotot, hascsikarást, fájdalmakat előidézve.

A kitartás mellett mozogni is kell majd

Aki eddig nem lett volna tisztában vele, a hasi fogyókúrához nemcsak elképesztően nagy kitartásra lesz szükségünk, de mindemellett a mozgást sem kerülhetjük meg. Mindenkit lebeszélnénk arról, hogy direkt a hasára dolgozzon és tönkre tegye a gerincét állandó felülésekkel, inkább az egész testet tartósan megmozgató kardió és intervallumos edzések a nyerők.

Kiváló választás a rendszeres sport, valamilyen tánc, de természetesen az edzőterem is, hiszen a súlyzós edzések a zsírégetés mellett izmot növelnek, ezáltal hozzájárulnak az alakformáláshoz, ami a fogyás során szintén nagyon lényeges, ha nem szeretnénk csont és bőr lenni a kilók leadását követően.

Forrás

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel