Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Üdítőital a diéta alatt? Felejtsük el!

Diéta & Táplálkozás

Üdítőital a diéta alatt? Felejtsük el!

A diéta egy egész életre szóló változást és változtatástjelent, ami nem csak pár napra vagy pár hétre szól. Legalábbis ez a szükségeshozzáállás, ha valós és tartós eredményre vágyunk.

Ez azt jelenti, ha kedvencitalaink közé tartoznak a különféle üdítõk, akkor nem elég a változáshoz acukros üdítõk helyett a cukormentes változatra áttérni, teljesen ki kell, hogyiktassuk ezeket az italokat az életünkbõl.

A cukormentes változatok ugyanis avércukorszintünket nem befolyásolják, de a fogyásunkat már igen – állítja egyfriss kutatási eredmény.

Egy tengerentúli kutatás eredményei szerint sokkalkönnyebben fogynak azok, akik egyáltalán nem, vagy csak elhanyagolható mértékben fogyasztanak cukormentes üdítõket és gyümölcsleveket.

A kutatás 18hónapon át vizsgálta a 25-79 éves kor közötti felnõttek üdítõfogyasztásának ésfogyásának összefüggéseit.

A kutatás során a résztvevõknek napi szinten bekellett számolniuk arról, hogy mit fogyasztottak aznap, és a kutatás górcsõ alávette a testmagasságukat és a testsúlyukat is, valamint 6 és 18 hónapalkalmával ellenõrizték is az résztvevõk adatait.

Az eredmény rendkívül meglepõ, hisz egy normál étrend mellett 6 hónap alatt negyed kiló, a 18 hónap alatt pedig összesen majd fél kiló leadható, amihez semmi egyebet sem szükséges tenni, mint felhagynimindenféle cukrozott üdítõ és gyümölcslé fogyasztásával – vagyis különösebbétrendbeli változás és fogyókúra nélkül.

Viszont a cukros italok melletttiltólistára kerültek az alkoholok, a diétás italok, a rostos levek, a cukrozott tea és kávé is.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel