Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Zsírt égetnél? Íme, hat tuti módszer!

Diéta & Táplálkozás

Zsírt égetnél? Íme, hat tuti módszer!

Általában az emberek arról beszélnek, hogy éppen diétáznak,vagy éppen fogyókúráznak, viszont a leggyakrabban mégis a valós cél az, hogyzsírt szeretnének égetni, a felesleges zsírpárnáktól szeretnének megszabadulni,amik elszaporodtak a hason, a combon vagy éppen a fenéken.

Ha valójában a zsírégetés a cél, akkor érdemes odafigyelni pár apróságra. Melyek ezek?

Reggeli nélkül nincs zsírégetés. Ez az egyik legfontosabbalapelv, hiszen reggel a szervezetnek meg kell kapnia a szükséges üzemanyagot,hogy beinduljon az anyagcsere.

Éppen ezért kalóriaszegény fogás remek választás reggelire, és egyben garantálni tudjuk vele, hogy délre nem kínoz majdbennünket olyan éhség, ami miatt mindent felfalunk, ami csak elénk kerül.

Minden olyan diétát el kell kerülni, ami nem tartalmaelegendõ mennyiségben fehérjét. Az a diéta ugyanis, ami kevés fehérjét tartalmaz, nem a zsírégetést fogja beindítani, csupán az izomzatunktól fogbennünket megszabadítani.

Együnk dióféléket. Ezek a magvak segítik a fogyást, azsírégetést arginin tartalmuk révén, ami egy fogyást támogató aminosav. Ígybátran kerüljön bele az étrendbe a dió, mogyoró, mandula és egyéb magvak.

A pihentetõ alvás elengedhetetlen a zsírégetéshez. Azalvásból nyerhetjük azt az energiát, amire a szervezetünknek az ébrenlétiidõszakban a zsírégetéshez is szüksége van.

A fehérje fogyasztása nagyon fontos. A fehérje nem csakahhoz járul hozzá, hogy kellõ edzéssel izmot építsünk, hanem ahhoz is, hogymegfelelõ mértékben képes legyen a szervezetünk megszabadulni a feleslegeszsírtól.

Éljünk az alternatív lehetõségekkel. Bátran próbáljuk, ki a zöld teát, ami szuper anyagcsere gyorsító és ez által a zsírégetésben is remeksegítségünk lehet.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Diéta & Táplálkozás

Fel