Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

5 kiváló zsírégető vacsora nőknek

Egészség & Életmód

5 kiváló zsírégető vacsora nőknek

A mindennapok során rendkívül fontos az egészséges és kiegyensúlyozott élethez a rendszeres táplálkozás, valamint az is, hogy alaposan megválogassuk: pontosan milyen ételeket és mikor veszünk magunkhoz. A legszerencsésebb életmód a megfelelő testalkat eléréséhez és megőrzéséhez az, amikor az ember napjában legalább hatszor vesz magához kisebb mennyiségű ételt, méghozzá többnyire zsírban és rossz szénhidrátban szegény, fehérjékben és rostokban viszont gazdag finomságokat.

A fogyás nem az éhezésről szól, sokkal inkább a tudatosságról, hogy a napi kalóriamennyiséget szem előtt tartva tartalmas és ízletes ételeket fogyasszunk. Ezen a téren nyilván kulcsszerepet játszik a három fő táplálkozás, de közülük is a leggyakoribb hibákat általában a vacsorával követik el az emberek, hiszen a legtöbben este érnek rá enni, és ezt az alkalmat alaposan ki is használják, miközben a fáradtság által csökkent önkontroll mértéke még tovább ronthatja a helyzetet.

Márpedig a vacsorára nagyon oda kell figyelni, és nemcsak azzal kapcsolatban, hogy ilyenkor már ne együnk túl sokat, hanem arra is, hogy milyen tápanyagokat viszünk be ilyenkor a szervezetünkbe, mert a fogyásunk sokkal sikeresebb és eredményesebb lesz, ha ilyenkor zsírégető táplálékot tudunk biztosítani szervezetünk számára. Hogy milyen zsírégető vacsorák vannak, melyek különösen előnyösek a hölgyek számára? Lássunk öt kiváló ötletet, minden esetben némi indoklás társaságában!

1. Sült zöldségek wokban

A wokban történő sütés-főzés nem nagyon terjedt el itthon, márpedig érdemes lenne átvenni a keleti kultúrából ezt a kulináris alapot, lévén a wokban készült zöldségek, és úgy általánosságban minden más étel elkészítéséhez sokkal kevesebb zsiradékra van szükség, ami kifejezetten jót tesz a nők számára, hiszen ezzel egy igazán diétás vacsora dobható össze gyorsan és egyszerűen akár minden nap.

2. Túrós finomságok

Az esti fehérjetöbblet kifejezetten fontos azoknak a nőknek, akik szeretnének leadni néhány kilót, és mellette azért megőrizni formás alakjukat, hiszen a sok fehérje azt eredményezi, hogy izomvesztés nélkül tudunk lefogyni. A túró ehhez kifejezetten előnyös étel, pláne ha friss vagy szárított gyümölccsel bolondítjuk meg. A boltban kapható cukrozott túrós finomságokat persze messzire kerüld el, ezt jobb, ha inkább otthon állítod össze, pláne zsírszegény túróból!

3. Görög saláta

Bár nevében görög, semmiféle olyan összetevőt nem tartalmaz, amit ne tudnánk beszerezni magunknak a boltokból, így a görög saláta kifejezetten jó döntés lehet, ha vacsorával szeretnénk fogyni. Ennél diétásabb, mégis laktatóbb megoldást ugyanis elképzelni sem tudnánk. Csoda, hogy a legtöbb görög nő olyan jó formában van?

4. Házi müzli

Igen, házi! Ez nagyon fontos, hiszen a boltokban kapható legtöbb müzli hemzseg a cukortól és ezáltal a kalóriáktól, márpedig mi most éppen attól szeretnénk megszabadulni egy könnyed és laktató vacsorával. Vegyük meg külön az összetevőket, a gabonapelyhet, a szárított gyümölcsöt, a magvakat és a végeredmény ugyanolyan finom lesz, csak éppen felesleges cukrok, adalékanyagok, tartósítószerek és egyebek nélkül, melyekre este már nincs szükségünk. Ezzel tisztább étkezés is vár ránk, ami egyet jelent azzal, hogy kevesebb méreganyagot viszünk be a szervezetünkbe, ami a nők esetében nemcsak fogyást, hanem szebb bőrt is eredményez majd.

5. Hal

A hal kitűnő, kalóriában szegény, de mégis kimagaslóan tápláló és egészséges alternatíva abban az esetben, ha finomat és zsírégetőt szeretnénk enni – hála a benne található omega-3 zsírsavaknak, melyek elősegítik ezt a folyamatot. A konzerves halakat persze felejtsük el, mindig friss halat süssünk vagy grillezzünk magunknak!

További cikkek innen: Egészség & Életmód

Fel