Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

A sikeres fogyókúra egyik titka – Félóra mozgás minden nap!

Egészség & Életmód

A sikeres fogyókúra egyik titka – Félóra mozgás minden nap!

A testmozgás minden eredményes és hosszútávon tartóssúlyvesztéshez és alakformáláshoz szükséges, amivel mindenki tisztában van.Vajon azt is tudja már mindenki, hogy melyik a hatékonyabb módszer?

Ha ritkán jutunk el edzeni, akkor viszont beleadunk anyait-apait és igazánmegdolgoztatjuk magunkat vagy az a hatékonyabb, ha következetesen napi 30 percet szánunk a testmozgásra, ami nem feltétlenül lesz olyan megerõltetõ?

A tudatos táplálkozás mellett egy svéd tanulmány szerint, akkor lépünk a hatékonyabb útra, ha biztosítunk minden nap legalább félórát a testmozgásszámára.

A Scandinavian Journal of Public Health oldalán közölkutatás szerint, ha felesleges kilókkal küzdünk, akkor mindennél eredményesebb,ha naponta fél óra erejéig egy kellemes és aktív mozgásforma segítségévelátmozgatjuk magunkat.

A kutatók megfigyelései szerint ennek a jelenségnek az azoka, hogy a kíméletesebb mozgás mellett kellõ életerõnk marad odafigyelni a diétára, a mértékletességre, a céljainkat jobban szem elõtt tudjuk tartani;mintha egy-egy edzés alkalmával olyan mértékben kifáradunk, hogy nincs is erõnksemmi másra, csak regenerálódni a testmozgás után, és visszanyerni azelvesztett energiáinkat.

A megerõltetõ edzések túlságosan igénybe veszik atestünket, aminek a következtében a végletekig elfáradhatunk.

A kutatás igazolta, hogy a napi rendszerességgel végzett kisebb intenzitású testmozgást végzõk minimum harmadával több kilót fogytak, amint a ritkábban, de intenzívebben sportolók.

A kutatók éppen ezért aztjavasolják, hogy felesleges irreális célokért küzdeni, és feleslegesalkalmanként teljesen kimeríteni a szervezetünket. Aggodalomra akkor sincsensemmi ok, ha nem minden nap tornával, tánccal, aerobikkal, biciklizéssel telikel az a mozgásnak dedikált fél óra.

Elegendõ arra odafigyelni a tudatostáplálkozás mellett, hogy egy zsúfoltabb napon gyalog menjünk el a közértbe, lépcsõn menjünk fel a hatodik emeletre, bringával menjünk a gyerekért aziskolába, sétáljunk 1-2 buszmegállót… és még számtalan apró lehetõség van,amivel a mindennapokban is aktívak lehetünk és garantált a napi 30 perctestmozgás.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Egészség & Életmód

Fel