Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Fogyás megfelelő étkezés segítségével

Egészség & Életmód

Fogyás megfelelő étkezés segítségével

Az átgondolt és az átalakított étkezések, étkezési szokásokjelentik az álomalak kulcsát. A tudatos diétás étrendek minden körülményekközött szigorú alapelvekre épülnek.

Az alapelvek akkor is segítenek bennünket,ha nem kötelezõdünk el egyetlen diétás módszer mellett sem, hisz az alapelvekmár önmagukban is bevezethetõek a mindennapjainkba, amivel máris tettünk egylépést afelé, hogy tudatosabban éljünk és étkezzünk.

  1. Naponta 1,5-2 liter tiszta és szénsavmentes ásványvíz fogyasztása javasolt.
  2. A kalóriaszegény étrendek esetén már egy étkezés kihagyása is szigorúan tilos, különben a rossz közérzet és gyenge erõnlét kockázatával kell szembenéznünk.
  3. A diétás étrend pont akkora mennyiségeket szab meg, amennyit meg kell enni, se többet, se kevesebbet, ezeken változtatni szigorúan tilos.
  4. A diétákban ajánlott zöldségek: paprika, paradicsom, uborka, retek, sóska, spenót, káposzta, zeller, gomba, saláta, brokkoli, karfiol, padlizsán, spárga, articsóka.
  5. A diétákban ajánlott gyümölcsök: ringlószilva, szilva, sárgadinnye mértékkel, görögdinnye, körte, alma, ribizli, eper, málna, narancs, citrom.
  6. A cukor és a só használata és fogyasztása mértéktartást igényel.
  7. A mozgás a fogyás motorja, éppen ezért napi rendszerességgel sportolnunk kell.
  8. A zöldtea fogyasztása bizonyítottan segíti a fogyókúrát és a zsírégetést – fogyasszuk bátran!
  9. Kenyérféle, péksütemény, pizza, szendvics – mind kerülendõ élelmiszer a diétában!
  10. Az alkoholfogyasztás tilos. Hatalmas károkat tehet az anyagcserében az alkohol elfogyasztása. Egy-két pohár bor kifejezetten hasznos lehet, mondják sokan. Ez így igaz, viszont csak abban az idõszakban, amikor már a diétás étrend véget ért, és az elért testsúly megtartásán dolgozunk.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Egészség & Életmód

Fel