Connect with us

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Fogyj alvás közben is!

Egészség & Életmód

Fogyj alvás közben is!

Számtalan olyan apró praktika létezik, amivel alvás során isleadhatjuk a kilóinkat – persze ezt nem úgy kell elképzelni, hogy este lefekvéselõtt bevesszük a csodapirulát, amitõl reggelre bomba alakkal kelünk ki azágyból. De néhány apró praktikát tényleg bevethetünk.

Az egyik ilyen, hogy aludjunk eleget, legyen legalább 7 óra az alvással töltött idõnk. Ez ahhoz szükséges, hogy elkerüljük a feleslegesstressz-hormon termelõdését (ami, már 5-6 óra alvással is fokozottabbtermelõdésbe kezd).

Sõt, ha fáradtak vagyunk, mert nem alszunk eleget, akkorkönnyebben beadjuk a derekunkat egy-egy csábító és hizlaló falatnak. Viszont 7-8 óra alvással garantált a zsírégetés.

Érdemes szánnunk pár percet este is az edzésre (akkor is, haegyébként reggel vagyunk a legfittebbek, hogy edzeni tudjunk).

Kutatásokigazolják, hogy 15%-kal lassul az emésztésünk alvás közben, viszont ez csökkenthetõ 5%-ra is, ehhez nem is kell mást tennünk, mint lefekvés elõtt 2órával mozognunk valamit.

Érdekes kutatási eredmény, hogy a súlyunkat is befolyásolja(a pénztárcánk vastagsága mellett), hogy hány fokban alszunk éjszaka. Érdemes a 21-22 fokot választanunk, így akár 100 kalóriát is elégethetünk alvás közben,ellentétben azzal, ha 26 fokban alszunk el.

Ezt a kutatók azzal magyarázzák,hogy alvás közben a hõháztartásunk stabilizálásához a zsírraktárakból nyeri aszervezetünk az energiát.

Van olyan csodakoktél is, ami szinte varázserõvel bír.Vegyünk egy pohár vizet, facsarjunk bele egy citromot, és kevés reszeltgyömbérrel bolondítsuk meg az italt.

Ha lefekvés elõtt megisszuk, annyikalóriától szabadulhat meg a szervezetünk, mintha hosszú sétára indulnánk azéjszaka közepén. Azzal sem ártunk az alakunknak és a vonalainknak, ha ebbõl akoktélból reggel is elfogyasztunk egy pohárral.

 

Teljes írás
Olvasd el ezeket is:

További cikkek innen: Egészség & Életmód

Fel